PracaGrupypl.praca.dyskusjePodstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce › Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
  • Data: 2003-05-11 16:46:21
    Temat: Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    Od: "Ad" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> napisał w wiadomości
    news:b9lshn$880$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nowe rozwiązania nie są potrzebne. Wystarczy polityczna odwaga do
    > wprowadzenia starych, sprawdzonych pomysłów.

    Niestety takie właśnie rozumowanie charakteryzowało Ludda.
    Stare rozwiązania są lepsze ? dziwne, ale ludzie starzy już nie?

    > Nie jest. Racjonowanie pracy to niedorzeczność.

    Czas pracy jest ściśle określony przepisami, nie wiem czy
    namawianie do niestosowania przepisów PP jest zagrożone
    jakąś odpowiedzialnością, jednak nikt nie zgodzi się na
    likwidację tego "racjonowania" obojętnie jacy demagogowie,
    ekonomiści by to sugerowali.

    > Trwałe pomysły są znane od dawna. Nie ma trwałych polityków, którzy
    > chcieliby je wprowadzić.

    To dziwne są pomysły jak zlikwidować problem, a problem staje
    się coraz dokuczliwszy. Ot taki problem wir który wciąga ekonomistów,
    polityków i wszystkich ludzi. Jest globalny dotyczy nie tylko Polski.
    Ad,
    PS. Proszę tylko nie rozpoczynajmy dyskusji o składkach, podatkach
    stopach kredytowych bo to są problemy dla analityków. W tym nic
    nowego się nie wymyśli.