eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePodsłuchiwanie rozmow telefonicznych... › Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
  • Data: 2002-04-17 22:36:35
    Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
    Od: "andy" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Mariusz (Maniek) Milobedzki <m...@p...onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a9ks8e$2oa$...@n...tpi.pl...
    > IMHO: moze byc to robione z dwoch powodow:
    > 1. dupochron tzn. jesli klient Ci nawsadza a Ty mimo wszystko rozegrasz z
    > nim fair a pozniej Klient napisze na Ciebie paszkwila - to sprawa jest
    > wygrana przez Twoja firme i przez Ciebie - nie lecisz z pracy
    > 2. ocena Twoich kompetencji, umiejetnosci negocjacji z Klientem,
    > prezentowania dobrego wizerunku firmy
    > Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow
    > Pozdrawiam
    > Mariusz (Maniek)
    >
    >
    >
    Dzieki takim nagrywanym rozmowom -jeśli jest was wiecej -mozna uniknąc
    odpowiedzialnosci grupowej - ktoś jeden (wtedy wiadomo kto) dał ciała a nie
    cały zespół albo ciągle ta sama czarna owca jest osądzana. A po za tym dla
    firmy jest zawsze jakis dowód na jej rzecz w ewentualnych dalszych
    potyczkach na drodze sądowej. No i tak ja poprzednik pisał każde: szanujące
    CC nagrywa 100% rozmów.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1