eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePodsłuchiwanie rozmow telefonicznych... › Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
  • Data: 2002-04-17 22:18:27
    Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    IMHO: moze byc to robione z dwoch powodow:
    1. dupochron tzn. jesli klient Ci nawsadza a Ty mimo wszystko rozegrasz z
    nim fair a pozniej Klient napisze na Ciebie paszkwila - to sprawa jest
    wygrana przez Twoja firme i przez Ciebie - nie lecisz z pracy
    2. ocena Twoich kompetencji, umiejetnosci negocjacji z Klientem,
    prezentowania dobrego wizerunku firmy
    Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow
    Pozdrawiam
    Mariusz (Maniek)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1