eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePodsłuchiwanie rozmow telefonicznych... › Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
  • Data: 2002-04-23 15:02:16
    Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
    Od: " " <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomi <z...@w...pl> napisał(a):

    > Witam. Mam takie pytanie czy pracodawca , manager ma prawo do podsłuchiwania
    > rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak ,że jest to
    > wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest wymagana.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    >

    Kierownik ma prawo zakładać, że telefon służbowy w pracy służy do rozmów
    służbowych, a takie sprawy nie powinny być dla niego tajemnicą. To samo
    dotyczy firmowego mejla. Przecież w każdej chwili może się ciebie zapytać, o
    czym rozmawiałeś przed chwilą z firmą X i ty musisz mu dokładnie odpowiedzieć.

    Natomiast podsłuchiwanie to śliska sprawa. Moim zdaniem pracodawca ma takie
    prawo, ale powinien wszystkim o tym wyraźnie powiedzieć. Nie może się to
    odbywać ukradkiem.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1