PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podryw na prace

  • 11. Data: 2003-07-25 09:06:10
    Temat: Re: kobieta informatyk-dluga odpowiedz na niedowierzania osobnikow plci meskiej
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "wojo" <m...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:bfoktl$otv$1@absolut.sgh.waw.pl...
    > zastanawia mnie jedno napisalas:"Bylam przez 6 lat adminem w banku.
    > Unix, Windows, SQL i użytkownicy."
    >
    > Z takim doswiadczeniem to bezproblemu znajdziesz prace.
    > Chyba ze bylas adimnem LAMĄ bo znajac Unixa, SQL to juz masz prace.
    > A Ty masz jeszcze 6 lat doświadczenia w Banku!
    >
    > POZDRAWIAM
    > wojo

    Jednego nie bierzecie pod uwage.
    Czegos co biora pracodawcy ktorzy wiedza co robi admin ;)).
    Jestem kobieta.
    Rola admina to nie tylko siedzenie na stolku przed kompem i dlubanie w
    nosie. Czasem trzeba przeniesc jakis sprzet i zainstalowac. Robilam to od
    zawsze, bo sprzet byl stary a od szybkiej reakcji zalezalo czy kolejka w
    banku nie zmieni sie w tasiemiec.
    Ale na jakiejs rozmowie szef firmy nie chcial przyjac do wiadomosci ze nie
    mam z tym problemu bo to robilam i robic moge. To czesc pracy w koncu i moj
    poprzedni szef nie mial z tym problemu, ale on w ogole sie nie orientowal co
    robie ;)) i bylam sobie sama szefem a on mi tylko urlop podpisywal.
    Z niechecia, badz jak to ujac niedowierzaniem? spotykalam sie w kontaktach z
    obcymi ludzmi (bank w calej Polsce). Nawet do sytuacji absurdalnej gdzie
    przyjezdzala ekipa do Oddzialu "ekspertow" banku na kontrole, wkraczali do
    serwerowni ze mna i szescioosobowe konsylum nie zwazajac na to ze tam
    pracowalam lat kilka i wiedzialam o kazdej srubce zastanawialo sie ciezko
    co jest w szafie krosowej.... Nie sluchajac mnie zupelnie. To tylko jeden z
    przykladow. Przez szesc lat sie nazbieralo i nie dotyczylo to ludzi ktorzy
    sie ze mna zetkneli, tylko obcych.
    Jako silni mezczyzni ;) nie bedziecie mieli takich problemow bo jakos nie
    zauwazylam zeby tak traktowali moich mlodszych kolegow ktorych szkolilam bo
    byla masowa ucieczka adminow z banku i w pewnym momencie bylam jedynym
    adminem na pewien rejon ktory zna system .
    Wiec na tej samej zasadzie wysylam aplikacje na stanowiska na ktore w pelni
    mam kwalifikacje i nie ma zadnego odzewu.

    A moze wymyslilam to sobie?
    Nie sadze, bo jeszcze w czasie pracy w Banku, od jakiego roku, wysylalam
    papiery..
    Na sekretarki i inne biurowe wysylam od jakis 3 miesiecy i mam odzew
    praktycznie od razu.

    Wiec jak to wytlumaczyc?
    Mozna sie postawic w role szefa. Wybrac slaba kobiete czy 1000 innych
    facetow.
    Jestem normalna kobieta, nie dopatrujcie sie jakis prowokacji, tak po prostu
    jest na rynku polskim, dobrze ze mam drugi zawod.

    A temat byl zupelnie inny... ;))

  • 12. Data: 2003-07-25 09:09:26
    Temat: Re: Podryw na prace
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    U mojej
    > baby w ksiegowosci zatrudnił sie jeden rodzynek. Nie wiem czy mu
    > zazdrościc...Nie pojdzie na piwo, nie poklnie na rzad, nuda...tylko o
    > Złotopolskich pewnie rozmawiają i o kremach. Ale jest na co oko rzucić po
    > takich zabiegach :)))

    Ja mialam odwrotna systuacje. Jakies trzy lata przepracowalam przy centrsali
    gdzie siedzialam z 11 programistami i 1 programistka.
    Najlepsze lata mojej pracy.. ;)
    Mila atmosfera, wesolo..

  • 13. Data: 2003-07-25 09:15:46
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    ciach

    > A temat byl zupelnie inny... ;))

    Dużo racji ale dla przeciwwagi mogę podać, że facet raczej nie dostanie
    posady "opiekunki" do dziecka choćby miał doświadczenie w opiece nad trójką
    swoich.

  • 14. Data: 2003-07-25 11:00:22
    Od: wojo <m...@s...waw.pl>

    To dlaczego zrezygnowalas z pracy admina w Banku? Przeciez to dobra fucha :)

    a skad jestes?

  • 15. Data: 2003-07-25 11:20:52
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    > To dlaczego zrezygnowalas z pracy admina w Banku? Przeciez to dobra fucha
    :)

    > a skad jestes?

    Śląsk..
    Nie zrezygnowałam, zwolnienia grupowe ponad 2000 osob w tym roku.
    Poza tym scentralizowali system, w czym bralam udzial zreszta przez rok i w
    oddzialach juz nie potrzbuja adminow.
    A chcialam tam zostac bo znalam polowe ludzi z banku w calej Polsce i bardzo
    lubilam tych ludzi...

  • 16. Data: 2003-07-25 11:47:01
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    centrsali
    > gdzie siedzialam z 11 programistami i 1 programistka.

    Byłaś pewnie rozpieszczana, a pracodawca tego nie lubi...i mąż :) No cóż,
    żeby każdy tak wspominał pracę jak Ty. Ech...

  • 17. Data: 2003-07-25 13:28:16
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > oddzialach juz nie potrzbuja adminow.
    > A chcialam tam zostac bo znalam polowe ludzi z banku w calej Polsce i

    Niech zgadnę: BPH?

    Pozdrawiam
    wm

  • 18. Data: 2003-07-25 13:31:17
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl>

    No to my musimy sie znac :-)

  • 19. Data: 2003-07-25 13:50:17
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >

    > Dużo racji ale dla przeciwwagi mogę podać, że facet raczej nie dostanie
    > posady "opiekunki" do dziecka choćby miał doświadczenie w opiece nad

    ale przecie wiadomo ze jak facet chce sie opiekowac dziecmi to pedofil jaki
    musi byc abo inny zboczeniec...

  • 20. Data: 2003-07-25 14:12:54
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trójką
    >
    > ale przecie wiadomo ze jak facet chce sie opiekowac dziecmi to pedofil

    No kolego chyba trochę przesadziłeś...