PracaGrupypl.praca.dyskusjePodpisywanie lojalki za szkolenie - przymus czy dobra wola ? › Re: Podpisywanie lojalki za szkolenie - przymus czy dobra wola ?
  • Data: 2006-08-14 09:29:02
    Temat: Re: Podpisywanie lojalki za szkolenie - przymus czy dobra wola ?
    Od: Falconetti18 <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 21:47:00 +0200, Jotte napisał(a):

    Odrazu napisze ze nie jest moja intencja zdenerwowanie jeszcze mocniejsze
    szanownych grupowiczow a jedynie uzyskanie potwierdzenia ze dobrze
    zrozumialem dyskusje ktora sie rozwinela :)

    > Moje obawy okazały się słuszne. Ty w ogóle nie rozumiesz co czytasz.
    > Otóż postawiłem dwa twierdzenia, a mianowicie:
    > 1. Odmowa pracownika wzięcia udziału w szkoleniu może być uznana za odmowę
    > wykonania polecenia służbowego ze wszystkimi tego prawnymi konsekwencjami.

    Czyli tu jest sprawa jasna (obaj panowie sie zgadzaja) ze odmowic
    szkolenia raczej nie moge (to znaczy moge oczywiscie ale grozi mi
    zwolnienie).

    > 2. Nie ma w Polsce obowiązku podpisywania jakiegokolwiek dokumentu,
    > również tzw. lojalki

    Rozumiem ze i tu obaj panowie macie racje (tak?) czyli ze moge oczywiscie
    nie podpisywac lojalki tak jak i dowolnego innego dokumentu jednak moge za
    to rowniez w konsekwencji wyleciec (chodzi o to - jesli dobrze rozumiem -
    ze podpisywac nie musze rowniez np. wniosku o kredyt w banku tylko ze
    wtedy nie odstane kredytu itd) ? :/

    Dziekujac za wczesniejsze informacje.
    pozdrawiam
    --