PracaGrupypl.praca.dyskusjePobyt w USA › Re: Pobyt w USA
    From: Janusz Fober <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pobyt w USA
    Date: Wed, 24 Apr 2002 12:48:03 +0200

    Michał Gancarski wrote:

    > Witam!
    >
    > Może nieco OT, choć nie do końca:
    > słyszałem, że w tym roku na wizę turystyczną przybywający do USA mają
    > otrzymywać pozwolenie na pobyt maksymalnie do jednego miesiąca. Czy
    > ktoś z was coś wie na ten temat?
    >
    > Zdrowie!

    Witam!

    Z tego co słyszałem Amerykanie właśnie są na etapie zmiany prawa (po 11
    września). Do tej pory domyślnie na wizie turystycznej można było
    siedzieć w Stanach pół roku (można było podobno przdłużyć to do roku).
    Obecnie ma być domyślnie 1 miesiąc. Jeśli będzie się chciało siedzieć
    dłużej trzeba to będzie DOBRZE umotywować (podobno tłumaczenie że tak
    chcemy, nie będzie wystarczać).

    Chyba nie zostało to jeszcze tak do końca uchwalone. Lobby turystyczne
    ostro protestuje.

    Pozdrowienia, Janusz