PracaGrupypl.praca.dyskusjePobyt w USA › Re: Pobyt w USA
  • Data: 2002-04-23 08:50:05
    Temat: Re: Pobyt w USA
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna Bittner" <a...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aa2uq3$ovo$1@news.gazeta.pl...
    > Hej,
    > ja mam wize 10-letnia, ktora otrzymalam w krakowie i bylam na nia 3
    razy w
    > stanach i za kazdym razem otrzymywalam pobyt na 6 miesiecy. Koniec
    zeszlego
    > roku zmienialam paszport i w zwiazku z tym staralam sie o przebicie
    wizy i
    > znow dostalam na 10 lat i do tego na "nowych" 10 lat, czyli od
    momentu wbicia
    > nowej wizy. Cala akcja odbyla sie bez zadnych problemow i trwala
    jeden dzien,
> [...]

    Dzięki za odpowiedź.

    Rok temu również byłem w Stanach, dostałem pozwolenie na pobyt
    półroczny. Teraz znów chcę się wybrać i nie wiem jak zaplanować
    wakacje. Nie wiesz, od czego to może zależeć? Trochę niepokoi mnie
    fakt, że to tylko widzimisię człowieka siedzącego w bramce na
    lotnisku.

    Zdrowie

    --
    Michał Gancarski