PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co p.p.o. jest moderowana ???

  • 1. Data: 2004-06-28 17:49:41
    Temat: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Czy nie sądzicie, że działanie grupy pl.praca.oferowana w obecnym kształcie
    jest totalnie bez sensu ?
    Osobiście uważam, że nie powinna to być grupa moderowana, przecież
    niejednokrotnie ktoś szuka pracownika z dnia na dzień np. do pewnych
    dorywczych prac i po kilku dniach kiedy ogłoszenie się ukaże nie jest już
    aktualne.
    Proponuję zaprzestać moderowania grupy.
    Co o tym sądzicie ?

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 2. Data: 2004-06-28 18:06:41
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Czy nie sądzicie, że działanie grupy pl.praca.oferowana w obecnym
    kształcie
    > jest totalnie bez sensu ?
    Nie koniecznie - dzieki moderowaniu nie ma tutaj setek ogłoszen w stylu:
    "1000000PLN zarobisz w tydzien".

> [...]
    > niejednokrotnie ktoś szuka pracownika z dnia na dzień np. do pewnych
    > dorywczych prac i po kilku dniach kiedy ogłoszenie się ukaże nie jest już
    A to jest rzeczywiscie problem.

    > Proponuję zaprzestać moderowania grupy.
    > Co o tym sądzicie ?
    Mysle, ze do "szybkich" ogloszen mozna by utworzyc niemoderowana grupe
    w hierarchii 'alt.', np.: alt.pl.praca.oferowana
    Wilk syty i owca cala ;-)

    PiotrG

  • 3. Data: 2004-06-28 18:34:30
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "pawelWN" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy nie sądzicie, że działanie grupy pl.praca.oferowana w obecnym
    kształcie
    > jest totalnie bez sensu ?
    Zaczynam się nad tym zastanawiać, wysłałem z konta firmowego oferty
    (poważne) na dwa stanowiska, ludzie są potrzebni już (zbyt dużo zleceń, zbyt
    mało pracowaników i z czasem będzie jeszcze gorzej) a na grupie się
    ogłoszenia nie pojawiły.

    > Proponuję zaprzestać moderowania grupy.
    > Co o tym sądzicie ?
    No ale z drugiej strony, gdyby nie moderacja, grupa była znacznie
    zaśmiecona. Tak źle, tak nie dobrze. Może trzeba by pomyśleć, o innym
    mechanizmie kontroli, lub o usprawnieniu obecnego. Tylko na razie nic
    sensownego nie przychodzi mi do głowy.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 4. Data: 2004-06-28 18:55:15
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    pawelWN wrote:

    > Co o tym sądzicie ?

    A może wyjściem jest założenie grupy w rodzaju :

    pl.praca.oferowana.odpady

    :-) Ok, nazwę zasugerowałem lekko przegiętą. Może po prostu :

    pl.praca.oferowana.lekko-moderowana

    Działało by to tak, że po prostu moderatorzy p.p.o. posty, które są
    zgodne z zasadami p.p.o. wrzucaali by na p.p.o., a posty ktyóre tych
    zasad nie spełnaiją - hurtem dawaliby na p.p.o.lekko-moderowana. Żadnej
    korespondencji z ruganiem nadsyłających, po prostu - zgodne z zasadami
    na prawo, reszta na lewo.

    Ot, taki koncept.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2004-06-28 18:57:56
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> wrote in message
    > pl.praca.oferowana.lekko-moderowana
    No ale po co wtedy ta moderowana? :)

  • 6. Data: 2004-06-28 19:13:16
    Od: amfora <a...@i...pl>

    pawelWN <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy nie sądzicie, że działanie grupy pl.praca.oferowana w obecnym kształcie
    > jest totalnie bez sensu ?

    Nie.

    > Proponuję zaprzestać moderowania grupy.
    > Co o tym sądzicie ?

    Głupi pomysł.

    amf. zirytowana tematem wracającym jak bumerang co tydzień

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 7. Data: 2004-06-28 19:53:19
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Głupi pomysł.
    >
    > amf. zirytowana tematem wracającym jak bumerang co tydzień

    Cos w tym jest jak wraca :))))))
    Zalozenie grupy w hierarchii alt to podobno gehenna, ale moze ktos kiedys
    poswieci rok zycia i to zrobi.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-06-28 20:46:00
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    > amf. zirytowana tematem wracającym jak bumerang co tydzień
    Widocznie coś w tym jest.

    --
    pozdrawiam
    Adam Kubiczek

  • 9. Data: 2004-06-28 21:03:40
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    pawelWN [Mon, 28 Jun 2004 19:49:41 +0200]:

    Jestem przeciw.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 10. Data: 2004-06-28 21:12:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Kubik] - 2004-06-28 22:46:

    > Widocznie coś w tym jest.

    Tylko tyle że autorzy takich wątków nic poza zrobieniem zamieszania na
    p.p.d. nie mają zamiaru osiągnąć. Już wiele razy było napisane co trzeba
    zrobić żeby znieść moderację.

    Przeciw.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _