PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co kumo kiepska praca??? › Re: Po co kumo kiepska praca???
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Date: Mon, 12 Dec 2005 23:29:08 +0100

    W wiadomości news:dngcqu$cqu$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > No dobra: pokaż mi te zależności, które sprawią że nagle
    > nabiorę oszałamiającej ochoty, żeby za pieniądze, na które
    > zasuwam wstając w niedzielę o 6 rano, zacząć sponsorować
    > jakąś rzewną pierdołę która potrafiła pieprzyć i zrobić
    > dzieci, ale już zapewnić tym dzieciom domu i mediów to się
    > nie nauczyła.
    > Cholerniem ciekawa tych zależności.
    Za dużo oczekujesz. Skąd ja mam wiedzieć co wywoła w Tobie ochotę i to
    jeszcze oszałamiającą?

    > Wiesz, jeśli dojrzałość polega na tym, że przestajesz mieć
    > coś przeciwko temu że Cię dymają, to mi się chyba do tej
    > Twojej dojrzałości nie spieszy specjalnie.
    Rzecz polega na właściwej proporcji sytuacji i zastosowanych środków.
    Masz dom, wynajmujesz mieszkania (to tylko przykład, of course). Ktoś Ci nie
    zapłacił czynszu. Czekasz dzień, tydzień, miesiąc idt. Nie ma kasy. Po jakim
    czasie uznasz się za dymaną? Ile musi upłynąć zanim wywalisz na bruk? A
    przedtem ostrzeżesz jakoś, upomnisz się, czy nie?

    Jotte