PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co kumo kiepska praca??? › Re: Po co kumo kiepska praca???
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Date: Sun, 11 Dec 2005 01:44:10 +0100

    > To ci właśnie tłumaczę. Egzekucja to ostateczność.
    tłumaczeniem jest, cytuję: "a możliwości uników ma spore"?. A ja ci
    odpowiadam, że znikome. nie zapłaci dzisiaj to zapłaci za rok

    > A być może nie.
    będzie chciał normalnie zarobić, a na jego dochody wejdzie komornik. Nie ma
    bata i będzie musiał spłacić.
    > Posługujmy się konkretami.
    ok, mniej zapłacisz np w ratach po 1 zł przez 12 miesięcy czy po 99 groszy w
    ciągu 24 miesięcy?
    a jeżeli nawet bank pójdzie na układ z wierzycielem żeby spłacił połowę
    odsetek (bo kapitał zawsze musi spłacić w całości), podkreślam słowo nawet,
    to uważasz że nie zarobił? banki i grabarze zawsze zarobią na siebie.

    > Powątpiewam w istnienie ich w ogóle, może endemity jakieś są, ale ja nie
    > znam.
    dokładnie, i stąd prosty wniosek że rządzenie się w bardzo małym stopniu
    opiera o idee a raczej o odpowiednie układy, lobbing i kreowanie
    rzeczywistości prawnej na własne potrzeby. a nie skali makro.

    > Źle mnie interpretujesz. Ja żyję i będę żył tu.
    to po co pisałeś ze chcesz uciekać do <lista krajów z twojego posta> ?
    > Tu na realnądla mnie skalę
    > próbuję i będę próbował na coś wpłynąć.
    Wpływaj. najprostrza droga to co cztery lata, i postaraj się żeby mieć jak
    najwięcej głosów. albo załóż firmę i trząś gospodarką żeby aż iskry
    leciały. albo bądź jak endrju lepiej - najpierw niegrzeczny chłopczyk a
    teraz "mąż" stanu. ze słomą w butach

    > Wypad sugeruję niezadowolonym
    > frajerom którym sie wydaje że posiedli wiedzę, jak powinno być i że tylko
    > oni mają rację. No, ale to są odpady, nie ma o czym gadać.
    to ich wywal. bądź egzekutorem. skoro nie odpowiadają twojej wizji świata...
    uprzedzam twoją odpowiedź w której też będziesz chciał zasugerować mi
    co-nieco. Swoją drogą, to i przynajmniej cień niezadowolenia wyczuwam w
    twoich (a nie swoich) wypowiedziach. czy to frajerskie, nie będę oceniał bo
    mnie na prawdę nie interesuje.

    > Nie usiłuj, chłopie, nie usiłuj...
    ja nie usiłuję, tylko ci podaję na tacy niemalże definicję jak powinno się
    rozrożniać skalę mikro od skali makro. a nie przez pryzmat "bo wyjdą na
    ulicę i będą rzucać kamieniami". bądźmy powazni i nie doprowadzajmy do
    ostateczności
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---