PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co kumo kiepska praca??? › Re: Po co kumo kiepska praca???
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Date: Sun, 11 Dec 2005 00:54:16 +0100

    W wiadomości news:dnfovq$8t2$1@inews.gazeta.pl gromax
    <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> pisze:

    > zapłaci. nie dziś to za rok. Chociazby dlatego że nie będzie mógł się już
    > więcej zadłużyć.
    > a to "makro" to po prostu duzo większy rynek działania a tym samym dużo
    > większe środki finansowe. A dłużnik ktory dłużej płaci? złoty klient dla
    > banku, bo ten ma większy zarobek. przy spoźniających się spłatach są
    > odsetki karne itede itepe.
    To ci właśnie tłumaczę. Egzekucja to ostateczność.

    > pozorne. ten dłużnik będzie chciał za jakiś czas kupić samochód, dom,
    > pralkę czy lodówkę, być może na raty...
    A być może nie.

    > pozory, pozory...
    Posługujmy się konkretami.

    > prawo w polsce tworzone jest przez ludzi ktorzy zostali wybrani
    > demokratycznie i tu demokracja się kończy. a zaczynają się negocjacje,
    > układy, lobbing itepe itede. ideowców w polityce jest na prawdę niewielu
    Powątpiewam w istnienie ich w ogóle, może endemity jakieś są, ale ja nie
    znam.

    > ty masz pomysły. chcesz uciekać bo ci się coś nie podoba? nieźle jesteś
    > krótkowzroczny, lepszą (choć nie powiem że najlepszą) metoda od ucieczki
    > jest atak
    Źle mnie interpretujesz. Ja żyję i będę żył tu. Tu na realnądla mnie skalę
    próbuję i będę próbował na coś wpłynąć. Wypad sugeruję niezadowolonym
    frajerom którym sie wydaje że posiedli wiedzę, jak powinno być i że tylko
    oni mają rację. No, ale to są odpady, nie ma o czym gadać.

    Nie usiłuj, chłopie, nie usiłuj...

    Jotte