PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co kumo kiepska praca??? › Re: Po co kumo kiepska praca???
  • Data: 2005-12-10 22:35:56
    Temat: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego, co poniżej.
    Dlatego że wynajmujący nie płaci ja mam być jego sponsorem? a przepraszam,
    skąd ja mam na to wziąc pieniądze skoro moim źródłem zarobku miał być
    właśnie wynajem?

    > Spytam krótko - jeśli będziesz miał prawną możliwość, wypieprzysz bez
    > skrupułów na bruk bezrobotną matke z dzieckiem?
    zawsze jest sposób na rozwiązanie kłopotów. Dla mnie - miejsce z którego
    liczyłem na przychód X zł przynosi wyłącznie straty. muszę znaleźć sposób
    żeby sytuację poprawić. Dla niej - nie ma (bądź w perspektywie nie będzie
    miała, bo wymówię umowę) gdzie mieszkać bo nie ma kasy to musi znaleźćs
    sposób żeby mieć z czego zapłacić za mieszkanie
    Skoro matka jest bezrobotna, to znaczy że może zarabiać. I kto powiedział że
    ja nie mogę pomóc w znalezieniu jakiegoś sposobu na zarobkowanie?

    > Ryzyko (nieobowiązkowego przecież) prowadzenia działalności. Widocznie źle
    > oceniłeś klienta. Jak czymś handlujesz i klient Ci nie zapłaci faktury w
    > terminie to też nie możesz legalnie w towarzystwie wynajętych obywateli
    > posługujących się cyrylicą zabrać mu natychmiast np. samochodu, tylko
    > musisz wszcząć przewidziane prawem procedury. Proste.
    to się akurat gadza, tylko że zwróć uwagę na kilka rzeczy:
    - natychmiast zaprzestaję z tym kontrahentem współpracy
    - koncentruję się na nowych kontrahentach, a z tym dotychczasowym staram się
    jak najszybciej doprowadzić do wszystkich rozliczeń. Ostatecznością jest
    rozwiązanie jak w twoim przykładzie
    - w przypadku mieszkania/domu mam zablokowany dostęp do wszelkich środków
    pozwalających na dalsze zarabianie. i jestem w pełni uzależniony od jak
    najszybszych rozliczeń z nim, prawda?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---