PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
    From: "stokrotka" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Plaga matołów
    Date: 8 Sep 2005 08:51:14 +0200

    > Jak 20 lat temu chodzilem do szkoly podstawowej nie bylo czegos
    > takiego. Po prostu szedl klient ze slownikiem do domu i uczyl sie go na
    > pamiec - wszystko.
    I jaki masz z tego zysk?
    Czy tego czasu nie potrafiłbyś spożytkować lepiej?
    Korzystasz z komputera, on sprawdza twoją ortografię, po co ci ten wyuczony na
    pamięć słownik?
    A może 2 tygodnie po wykuciu go zapomniałeś ?

    I taki styl życia/nauki/szkoły preferujesz ?

    Zdałam maturę bez żadnych zaswiadczeń o dyslekcji czy dysgrafii, choć uważam
    się za dyslektyka. Nie pamiętam , że bym KIEDYKOLWIEK uzyskała ocenę pozytywną
    z dyktanda, mimom to ortografia nigdy nie była dla mnie koszmarem, bo akceptuję
    siebie, taką jaką jestem.

    Ortografia jest dla mnie idiotyzmem, od którego uwolnił mnie komputer.
    TAK: idiotyzmem, nie koszmarem.
    Nie jestem mniej wartościowa, dlatego, że nie znam ortografii.
    Po co komu ona ?
    Co z niej wynika ?
    Dlaczegio by nie zlikwidować "ó" ?
    Dlaczego by nie zlikwidować "ch" ?
    To jest proste.

    Wątpliwości pozostają jak zlikwidować "rz",
    bo zaraz się pojawi mnustwo głosów za likwidacją "ż".
    A ja wolę "ż".

    itd.

    Są tu jacyś prawnicy ?
    Może by jakaś nowa inicjatywa ustawodawcza o dopuszczalność pisania
    "h" zamiast "ch", i "u" zamiast "ó".
    przyszłe pokolenia będą nas błogosławić.

    stokrotka