PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
  • Data: 2005-09-08 07:39:27
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie, to tak jak niepełnosprawność umysłowa. A komputerek zastępuje
    > ci inwalidzki wózek... Komputerek zamiast mózgu - żałosne

    Dla mnie inwalidą umysłowym jest ten kto nie umie myśleć,
    kto nie umie powiedzieć PO CO się uczy ortografii,
    kto czas marnuje na wkuwanie słownika,
    zamiast nauczyć się na polskim odpierania argumentów.

    > Co ma styl życia i szkoły do ort ?! :)
    "Co ma szkoła do ortografi ?" Bez komentarza.

    > A jednak, jesteś, z twej postawy wyraźnie widać że NIE CHCE CI się.
    Nie chce mi się również stawiać zamków z piasku,
    nie chce mi się również przelewać wody z morza do rzeki,
    nie chce mi się ręcznie drylować wiśni.
    nie jest to objaw inwalidztwa, ani lenistwa
    a jedynie zdrowie psychiczne i inteligencja.

    > Bunt !
    NIe, ja już skończyłam edukację, i nie mam dzieci.
    Ale dlaczego mam powtarzać błędy poprzednich pokoleń.
    Chcę się uczyć na błędach poprzednich pokoleń,
    chcę LIKWIDACJI ortografii.

    > Trzeba się przyłożyc i poznać.
    Tylko po co ?

    > A nie obijać.
    Ja się nie obijam, ja zamiast uczyć się ortografi robię inne porzyteczniejsze
    rzeczy.

    Ortografia jest dla mnie idiotyzmem, od którego uwolnił mnie komputer.
    TAK: idiotyzmem, nie koszmarem.
    Po co komu ona ?
    Co z niej wynika ?
    Dlaczegio by nie zlikwidować "ó" ?
    Dlaczego by nie zlikwidować "ch" ?
    To jest proste.

    Wątpliwości pozostają jak zlikwidować "rz",
    bo zaraz się pojawi mnustwo głosów za likwidacją "ż".
    A ja wolę "ż".

    itd.

    Są tu jacyś prawnicy ?
    Może by jakaś nowa inicjatywa ustawodawcza o dopuszczalność pisania
    "h" zamiast "ch", i "u" zamiast "ó".
    przyszłe pokolenia będą nas błogosławić.