PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
    From: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Plaga matołów
    Date: Thu, 8 Sep 2005 02:59:44 +0200

    > "Sopot. Rok temu właśnie tutaj padł krajowy rekord: zaświadczenia o
    > dysleksji miało 48 proc. uczniów podstawówek i 41 proc. gimnazjalistów. "
    >
    > Dlaczego by nie wprowadzić obowiązkowego oznaczenia w dokumentach,
    > dyplomach
    > szkół średnich, że co trzeci młody obywatel cierpi na jakieś dys -
    > mózgowie?

    A dlaczego jak brali wszystkich do wojska to polowa poborowych miala
    zaswiadczenia od lekarza, liczonych w kilogramach?
    Po co cos takiego oznaczac - wystarczy weryfikowac i karac lekarzy
    wystawiajacych lewe zaswiadczenia.

    Co do dys-mozgowia... hmmm, czuje sie lekko urazony twoim stwierdzeniem,
    gdyz od ladnych 12 lat posiadam takie zaswiadczenie. Nie jest ono lewe i
    zostalo wystawione wtedy gdy jeszcze uczniom (a wlasciwie rodzicom) nie
    snilo sie o czyms takim. Zapewniam ci, ze prawdziwy "dys" ma ciezki zywot:
    sprawdzanie wszystkiego co napisal po dwa, trzy razy, cholera ja nawet
    mialem kiedys wpadke z bykiem we wlasnym nazwisku.... Jednak skonczylem
    studia i w niedlugim czasie bede konczyl drugi kierunek na uczelni i jakos
    nikt tam nie nie prosil o zaswiadczenie, a jak sygnalizowalem taki problem
    to slyszalem: ma Pan komputer? Jezeli tak to prosze sprawozdania na nim
    pisac (dodam, ze spora ilos prowadzacych wymagala sprawozdan z laboratowiow
    pisanych recznie).

    Dodam, ze moje "dys-mozgowie" przydalo mi sie tak naprawde raz w zyciu - na
    maturze i to tyle...

    ps.
    poprosze jeszcze oznaczanie w dokumentach tych co nosza szkla kontaktowe, sa
    leworeczni, cyklistow i masonow...