PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;) › Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
  • Data: 2007-07-13 12:23:58
    Temat: Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    Od: aa <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > No ciekawe, ja jestem programistą, mimo to w podstawowym stopniu umiem
    > obsługiwać serwery (żeby np. nie musieć czekać na admina jak chcę sobie
    > rewriterule założyć), i znam też photoshopa (w sensie że jest, wiem jak
    > się uruchamia, wiem że jest coś takiego jak filtry i umiem np. rozmyć
    > czy przeskalować obrazek).

    To przy niewielkim naginaniu wymagań spełniasz dwie role z wymienionych
    przeze mnie 9. Co jak pisałem jest możliwe i nie jest czymś bardzo
    niezwykłym a jedynie rzadko spotykanym.
    W tej chwili jesteś programistą i grafikiem. Z tego co piszesz to tak
    ledwo, ledwo spełniasz wymagania w tych dwu punktach.
    Na admina linuxa/windows się nie nadajesz - między kompilacją jądra a
    nadawaniem praw jest tak duża różnica że nawet nie mamy o czym
    rozmawiać. Jak rozumiem po jakichś kursach/przeszkoleniu mógłbyś być
    administratorem serwerów webowych, po kolejnych analitykiem czy
    projektantem. Na bazach danych i RE się nie znasz. Pytanie - jak
    spędzisz pół roku na doszkalaniu się z tego czego w tej chwili nie
    umiesz to jak się to odbije na twoich umiejętnościach programistycznych?