PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;) › Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
  • Data: 2007-07-13 17:23:06
    Temat: Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem pewnych rzeczy możesz się spokojnie nauczyć równolegle ale zajmie
    > to kilka lat. I raczej w tym czasie będziesz się specjalizował w jakiejś
    > dziedzinie a nie starał się wiedzieć wszystko. Bo wszystkiego to się
    > nauczyć nie da. Nowe technologie pojawiają się zbyt szybko aby za nimi
    > nadążyć w wszystkich dziedzinach.

    A co takiego nowego dzieje się na przestrzeni Windows/Linux, że nie
    nadążasz? Czy osobę po kursie MS-2272 i MS-2273 nazwiesz profesjonalistą?
    Podpowiem - zrobienie obu kursów, to poświęcanie ok. 1.5h raz w tygodniu
    przez 4 miesiące. Czy jakbyś miał większą motywację (np. było Ci
    to potrzebne), to nie przerobiłbyś takiej ilości materiału w tydzień?
    Kurs MS-SQL 2005, z teorią baz danych, podstawami administracji,
    programowaniem w T-SQL oraz Analisys Services to również 6h miesięcznie
    przez 4 miesiące (jak się sprężysz, to zrobisz w tydzień).
    Linuksa też potrafię postawić od zera (RH, Mandrivę, Slacka,
    Debiana oraz Gentoo). I patrz... to wszystko było *w ramach* zajęć
    na jednej uczelni. Sugerujesz więc, że ja i ludzie, którzy ze mną
    studiują, to jakieś nieistniejące byty?

    Ja rozumiem specjalizację, tam gdzie to naprawdę potrzebne. Ale w większości
    firm poziom potrzebnej wiedzy nie jest na tyle ekstremalny, żeby potrzebny
    był *ekspert*. Wystarczy osoba, która ma/miała z tym kontakt bardziej
    szczegółowy i potrafi w razie potrzeby wejść w temat.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl