PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca brutto - pytanko

  • 1. Data: 2007-01-09 18:11:23
    Temat: Płaca brutto - pytanko
    Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl>

    Jesli na umowie jest kwota 2208,94 ile jest wypłaty na ręke ?.
    Z góry wielkie dzieki.

  • 2. Data: 2007-01-09 18:15:43
    Temat: Re: Płaca brutto - pytanko
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eo0lth$2mg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    andy <andyro @ poczta. onet. pl> pisze:

    > Jesli na umowie jest kwota 2208,94 ile jest wypłaty na ręke ?.

    Jeśli samochód jest czerwony i duży, to ile pali? ;-)
    Podaj więcej szczegółów. To umowa na etat, o dzieło, zlecenie?
    Jakie są koszty uzyskania przychodu? Umowa ze studentem, rencistą, emerytem?
    Proponuję też zadać to pytanie na pl.soc.prawo.podatki.

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2007-01-09 18:28:15
    Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl>

> [...]
    > emerytem?
    > Proponuję też zadać to pytanie na pl.soc.prawo.podatki.

    Dzieki za uwagę nie myslałem ze to jest tak wazne, umowa jest o prace na
    etat bezterminowa.

  • 4. Data: 2007-01-09 18:39:20
    Od: "jagg" <j...@k...pl>

    andy wrote:
    > Jesli na umowie jest kwota 2208,94 ile jest wypłaty na
    > ręke ?. Z góry wielkie dzieki.

    ok. 1500

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2007-01-09 18:55:16
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eo0mt3$6br$1@atlantis.news.tpi.pl>
    andy <andyro @ poczta. onet. pl> pisze:

    > Dzieki za uwagę nie myslałem ze to jest tak wazne, umowa jest o prace
    > na etat bezterminowa.

    1500,04 zł netto, z tym, że mogą być drobne, "groszowe" różnice w zależności
    od KUP (a KUP z kolei zależy np. od miejsca zamieszkania - jeśli mieszka się
    w miejscowości innej, niż ta, w której znajduje się siedziba firmy, to KUP
    jest wyższy)

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2007-01-10 00:30:07
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    http://www.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzenia.html

  • 7. Data: 2007-01-11 07:25:16
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    > Jesli na umowie jest kwota 2208,94 ile jest wypłaty na ręke ?.
    > Z góry wielkie dzieki.

    Jakby na to nie patrzeć to wyjdzie tyle że nie opłaca się za to pracować :(

  • 8. Data: 2007-01-11 19:44:19
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 08:25:16 +0100, Kurciok napisał(a):

    > Jakby na to nie patrzeć to wyjdzie tyle że nie opłaca się za to pracować :(

    To prawie srednia krajowa. Witamy w Polsce, moze pora sie obudzic
    --
    marcin

  • 9. Data: 2007-01-12 12:30:59
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    > To prawie srednia krajowa. Witamy w Polsce, moze pora sie obudzic

    Co nie znaczy że opłaca się za to pracować. No ale cóż zawsze tak było, na
    pocieszenie mogę dodać że teraz przynajmniej nie buduje się piramid. Chociaż
    wtedy ludzie też pracowali w zamian za koszty utrzymania. I pewnie mówili
    witamy w Egipcie, może pora się obudzić.