PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsza praca › Re: Pierwsza praca
    Date: Tue, 03 Jan 2012 20:46:43 +0100
    From: Piotr <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pierwsza praca

    W dniu 2012-01-03 11:50, Wojciech Jaczewski pisze:

    > A dwa-trzy lata wcześniej też: gdyby posiadał wiedzę i umiejętności, to by
    > od dwóch-trzech lat pracował. I tak dalej...
    > Już nie opowiadaj legend, jakież to umiejętności demonstrują ludzie
    > podejmujący pierwszą pracę jako programista.

    Dziękuję za tą odpowiedź.

    Tak troszeczkę poza tematem... Nie rozumiem dlaczego w Internecie (fora,
    usenet) panuje taka moda na jakieś dołowanie ludzi. Przecież wiadomo, że
    to "wykładanie chemii" to właściwie jedna z gorszych prac jakie można
    wykonywać. Zarobki wiadomo jakie są, prestiż też taki sobie, delikatnie
    mówiąc.
    Jaki bym nie był beznadziejny to wiadomo, że przed taką pracą będę się
    bronił ile będę mógł (nawet jeśli do niczego lepszego się nie nadaję).
    No, chyba, że nie będę miał żadnej pracy - wówczas wiadomo, że lepsze to
    niż nic.

    Nie bardzo wiem co wnosi post Pana Adama. I po co w ogóle takie rzeczy
    pisać, już lepiej nic nie pisać. Po co kosić ludzi? Sami mają
    wystarczająco dużo zmartwień i kompleksów by jeszcze o nich czytać.

    Temat mojego postu dotyczył przecież zupełnie czegoś innego.

    Pozdrawiam
    Piotr