PracaGrupypl.praca.dyskusje › PiP K***A

  • 11. Data: 2004-10-09 17:02:17
    Temat: Re: PiP K***A
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > Krotko mowiac: trawa jest zawsze bardziej zielona _z daleka_

    no coz sluszalem o tym w radiu (BBC), a jednak media klamia...;)

  • 12. Data: 2004-10-10 10:00:01
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Zrób sobie rachunek sumienia. Jeżeli:
    - masz zawarte z pracownikami umowy o pracę na pismie,
    - pracownicy mają aktualne zaświadczenia lekarskie z badań profilaktycznych
    (to nie to samo co książeczka zdrowia dla san-epidu),
    - pracownicy poddani zostali szkolenim bhp,
    - prowadzisz rzetelnie ewidencję czasu pracy,
    - wypłacasz w terminie i wysokości zgodnej z przepisami wynagrodzenia za
    pracę,
    -udzieliłeś urlopu wypoczynkowego w wymiarze wynikającym z przepisów
    to nie powinieneś mieć żadnych powodów do obaw.

    Pozdrawiam

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 13. Data: 2004-10-10 10:20:42
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Zrób sobie rachunek sumienia. Jeżeli:
    (...)
    > to nie powinieneś mieć żadnych powodów do obaw.

    I jeszcze niech napisze, co to za firma. Pewnie nazywalaby sie UTOPIA SA i
    miala siedzibe w Nibylandii.

    NMSP

  • 14. Data: 2004-10-10 12:04:29
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik Jarek aka Dzarko napisał:

    > I jeszcze niech napisze, co to za firma. Pewnie nazywalaby sie UTOPIA SA i
    > miala siedzibe w Nibylandii.

    Głupia sprawa, ale ja - będąc pracownikiem najemnym, a jakże - mam
    wrażenie, że pracuję w takiej firmie... tylko, że jakoś inaczej sie nazywa.

    pozdrawiam
    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb(podkreślnik)tuznikpocztaonet

  • 15. Data: 2004-10-10 15:25:17
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Głupia sprawa, ale ja - będąc pracownikiem najemnym, a jakże - mam
    > wrażenie, że pracuję w takiej firmie... tylko, że jakoś inaczej sie
    > nazywa.

    A powiedz ile osob zatrudnia?

    PS. Moj sarkazm nie oznaczal bynajmniej, ze takie firmy nie istnieja, po
    prostu w wielu praktyki oszczedzania na pracownikach poprzez zanizanie
    rzeczywistych wyplat jest na porzadku dziennym.

  • 16. Data: 2004-10-10 15:42:15
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > - pracownicy poddani zostali szkolenim bhp,
    > - prowadzisz rzetelnie ewidencję czasu pracy,

    do tego powinna byc jeszcze zalozona ksiazka wypadkow (nawet jesli ich nie
    bylo)
    powinny byc zdefinowane i opisane stanowiska pracy z opisem zagrozen na
    stanowiskach
    powinny byc stanowiskowe instrukcje
    powinna byc instrukcja ogolna p.poz
    apteczka
    oznakowane drogi i wyjscia ewakuacyjne
    obiekt powinien byc opisany na zewnatrz tabliczka zawierajaca dane i namiary
    wlasciciela (w Bytomiu PIP wali za to na dzien dobry 500 zl- nikt tego nie
    ma a taki jest wymog. jesli niczego nie znjada- wala za brak oznaczenia. Moj
    kolega placil)

  • 17. Data: 2004-10-10 18:04:22
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Zrób sobie rachunek sumienia. Je?eli:
    [...]
    > to nie powiniene? miea ?adnych powodów do obaw.

    I pociesz sie, ze podczas trwania kontroli PIP zadna inna instytucja
    kontrolna nie ma prawa Cie nekac, wliczajac w to Urzad Skarbowy - wiec jak
    masz wszystko ok, to zrob inspektorowi kawe, potraktuj go milo i popros,
    zeby kontrola trwala jak najdluzej :)

    I.

  • 18. Data: 2004-10-11 09:36:25
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik Jarek aka Dzarko napisał:

    > A powiedz ile osob zatrudnia?

    Sporo - fakt.

    > PS. Moj sarkazm nie oznaczal bynajmniej, ze takie firmy nie istnieja, po
    > prostu w wielu praktyki oszczedzania na pracownikach poprzez zanizanie
    > rzeczywistych wyplat jest na porzadku dziennym.

    *Rzeczywistych?* No jest złodziejstwo czyste... Chyba, że był to skrót
    myślowy - oficjalnych w stosunku do rzeczywsitych - ale to z kolei jest
    cięciem wynagrodzenia pracownika, z którego wagi większość zda sobie
    sprawę chyba dopiero po zakończeniu pracy. :/
    A ci którzy zdają sobie sprawę już teraz najczęściej i tak nie mają
    dużego wyboru.

  • 19. Data: 2004-10-11 20:42:32
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

> [...]
    > sprawę chyba dopiero po zakończeniu pracy. :/
    > A ci którzy zdają sobie sprawę już teraz najczęściej i tak nie mają dużego

    Chodzilo wlasnie o oficjalne. Jeden nawet, na moje zadanie podpisania umowy
    na pelna kwote, powiedzial ze ludzie po 40-ce sie nie martwia emerytura, a
    co ja dopiero.....

  • 20. Data: 2004-10-11 20:48:04
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 20:42:32 GMT, Jarek aka Dzarko <p...@p...com>
    napisał:

    > Chodzilo wlasnie o oficjalne. Jeden nawet, na moje zadanie podpisania
    > umowy
    > na pelna kwote, powiedzial ze ludzie po 40-ce sie nie martwia emerytura,
    > co ja dopiero.....

    W tym akurat w pelni z nim sie zgodze.

    --
    pzdr. Krzysztof