PracaGrupypl.praca.dyskusje › PiP K***A

  • 21. Data: 2004-10-11 21:10:10
    Temat: Re: PiP K***A
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > W tym akurat w pelni z nim sie zgodze.

    Nie bardzo rozumiem. Ja przeciez nie twierdze, nie nie ma racji, ale jesli
    chcesz mi powiedziec, ze nie powinienem juz od poczatku swojego zycia
    zawodowego troszczyc sie o to, co bede mial po jego zakonczeniu, to musze
    sie nie zgodzic.

  • 22. Data: 2004-10-11 21:39:04
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 21:10:10 GMT, Jarek aka Dzarko <p...@p...com>
    napisał:

> [...]
    > chcesz mi powiedziec, ze nie powinienem juz od poczatku swojego zycia
    > zawodowego troszczyc sie o to, co bede mial po jego zakonczeniu, to musze

    zus jest przymusowa, ale najgorsza alternatywa. Nie wierzysz....sprawdz co
    pisze w twojej umowie ubezpieczeniowej z zus...hmmm...nie masz umowy? A to
    pech...

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 23. Data: 2004-10-12 05:20:05
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > zus jest przymusowa, ale najgorsza alternatywa. Nie wierzysz....sprawdz co
    > pisze w twojej umowie ubezpieczeniowej z zus...hmmm...nie masz umowy? A to
    > pech...

    A Ty w ten sposob. No niby jest to metoda. Sam sie nad tym zawsze
    zastanawiam, ale zawsze jakos mnie odstrecza taki "niejasny" uklad z
    pracodawca. Poza tym jest tez sprawa 2 filaru. To ZUS odprowadza do niego %
    skladek, prawda?

  • 24. Data: 2004-10-12 08:46:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 9 Oct 2004 17:44:14 +0100, "marek"
    <m...@b...gmina> zakodował:

    >przez "Arabow") byla swiadkiem gdy pracownik inspekcji sanitarnej

    A co to ma wspólnego z tematyką tej grupy i tej dyskusji? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded