PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANIE O PRACE

  • 41. Data: 2003-12-12 08:14:47
    Temat: Re: PYTANIE O PRACE
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał w wiadomości
    news:Xns944EA2A8FF9CFDoaba.olval.thru@127.0.0.1...
    > Ke'dem guerfel "Sigurd" <s...@p...onet.pl> ihn
    > news:bqvlf3$jtq$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.praca.dyskusje

    > Czyżbys potrzebował słownika brzydkich wyrazów? ;o)

    nie nie po !!!!!!!!!!prostu jest tam!!!!!!!!!!!!! duzo wykrzykników
    napisanych !!!!!!!!!! jednym ciągiem w !!!!!!!!
    niestandardowych miejscach
    mają one zastąpić całą pozostałą !!!!!!!! interpunkcję

    Sigurd NMSP

  • 42. Data: 2003-12-12 09:59:54
    Temat: Do SQL(r)wysyna :-)
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    1. pomoc, jak sie okazalo, byla potrzebna...
    2. kim Ty jestes, ze piszesz co mi wolno pisac a co nie? bo to, zes
    zakopleksiony nieudacznik zyciowy, to wszyscy wiemy.
    3. a moze za kare zespamujesz mi konto mailowe? hie, hie...

    - Greego

    PS. Prawda w oczy kole?

  • 43. Data: 2003-12-12 12:11:32
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Sigurd" <s...@p...onet.pl> ihn
    news:brbtjh$df3$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > mają one zastąpić całą pozostałą !!!!!!!! interpunkcję

    noto!!!!!!!!!!!!!!!! ja rozumie!!!!!!!!m jush!!!!!!!!!!!! wsio!!!!

    MSPANC

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 44. Data: 2003-12-14 15:08:11
    Od: "Sylwia Ciorga" <s...@i...pl>

    w pelni się z tobą zgadzam
    Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich:)
    > Rowniez (jak Pani Karolina) jestem tu nowa, wiec z gory przepraszam za
    > wpadki i niedociagniecia.
    > Postanowilam sie wypowiedziec, bo bardzo zbulwersowala mnie postawa Pani
    > Karoliny. Rozumiem jej rozgoryczenie, bo sama szukam pracy (jestem na V
    roku
    > prawa) i wiem, ze czasem ma sie ochote wyc:( Niestety racje maja tez Ci,
    > ktorzy zwracali uwage na Pani zle zachowanie. Nie twierdze, ze ich
    > zachowanie bylo bez zarzutu, ale...
    > Pozniejsze przeprosiny nie byly w stanie zatrzec zlego wrazenia.
    Niestety:(

  • 45. Data: 2003-12-16 20:40:06
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    > Sigurd Ironiczny i Bezczelny
    > PS. Z wielką uwagą przeczytałem ekspresyjny list wysłany mi na priva.
    > Niestety, niewiele z niego zrozumiałem.

    Hmm..., Może jakoś wszyscy by spróbowali zrozumieć ten list;) (tzn sugeruję
    przytoczenie go na grupie;)

  • 46. Data: 2003-12-16 20:48:58
    Temat: Re: Do SQLwysyna :-)
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    > PS. Prawda w o, czy w kole?
    Nie zrozumiałem dowcipu, ale o to chodziło?
    P.S. Chyba nie jestem zakopleksiony...I chyba nie jestem nieudacznikiem...