PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANIE O PRACE

  • 31. Data: 2003-12-09 11:47:57
    Temat: Re: PYTANIE O PRACE
    Od: k...@w...pl

    > Pani Karolino,
    >

    > --Prosze o kontakt Pana na mojego priv. maila
    bardzo dziekuje
    pozdrawiam
    Karolina

  • 32. Data: 2003-12-09 11:47:58
    Od: k...@w...pl

  • 33. Data: 2003-12-09 12:11:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pani Karolino,
    >
    > prosze nie przejmowac sie uwagami tutejszych malkontentow i zyciowych
    > nieudacznikow. niestety, dla wiekszosci z nich, ta lista dyskusyjna
    > pozostaje jedynym miejscem gdzie leczyc moga swoje kompleksy.
    > naprawde skrajna glupota i prostactwem sa grozby spamu na tel. komorkowy
    > przez jednego z takich nieudacznikow...

    Slodki prostaczku. Nikt karolinie komórki nie zaspamowal. Natomiast powinno
    byc to dla niej ostrzezeniem, by nie dawac na formum publicznym jakim jest
    usenet numeru prywatnej komórki. Mysle, ze juz to zrozumiala, bo szybko sie
    uczy.

    Nie baw sie w obronce ucisnionych, bos sam nieco niedorobiony buraczek. Ona
    sobie sama poradzi...

    --
    SQLwysyn

  • 34. Data: 2003-12-09 21:59:38
    Od: "Luk@s" <t...@g...pl>

    Jak ty jestes taka pyskata kto cie do pracy wezmie
    Ja bym cie nie przyjął
    :)
    Pewnie bys dyscyplinarke złapała szybciej od podwyżki

  • 35. Data: 2003-12-10 18:32:05
    Od: "Kalina" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich:)
    Rowniez (jak Pani Karolina) jestem tu nowa, wiec z gory przepraszam za
    wpadki i niedociagniecia.
    Postanowilam sie wypowiedziec, bo bardzo zbulwersowala mnie postawa Pani
    Karoliny. Rozumiem jej rozgoryczenie, bo sama szukam pracy (jestem na V roku
    prawa) i wiem, ze czasem ma sie ochote wyc:( Niestety racje maja tez Ci,
    ktorzy zwracali uwage na Pani zle zachowanie. Nie twierdze, ze ich
    zachowanie bylo bez zarzutu, ale...
    Pozniejsze przeprosiny nie byly w stanie zatrzec zlego wrazenia. Niestety:(
    Mam nadzieje, ze na przyszlosc nerwy nie wezma gory nad rozsadkiem:) Zycze
    Pani tego z calego serca:)
    Pozdrawiam wszystkich:)
    Kalina
    PS. Pani Karolino, jesli ma Pani ochote pomailowac czekam na wiadomosc:):
    k...@w...pl

  • 36. Data: 2003-12-11 18:45:11
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Sigurd" <s...@p...onet.pl> ihn
    news:bqvlf3$jtq$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > PS. Z wielką uwagą przeczytałem ekspresyjny list wysłany mi na
    > priva. Niestety, niewiele z niego zrozumiałem...

    Czyżbys potrzebował słownika brzydkich wyrazów? ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 37. Data: 2003-12-11 18:45:34
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Lia <L...@a...poczta.onet.pl> ihn
    news:9jwbcemp41vy$.dlg@Lia.pyry.net: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > Ja juz wiem dlaczego nie mozesz znalezc pracy...

    Słoneczko, nie jestes przypadkiem zbyt okrutna? ;o)

  • 38. Data: 2003-12-11 18:46:13
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-12-11 19:45:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Peter 'Mikolaj' Mikolajski* skreślił te oto słowa:

    > Słoneczko, nie jestes przypadkiem zbyt okrutna? ;o)

    Nie, jestem realistką :) Prawnik, ktory jest nadpobudliwy i nie wie co to
    'pokerowa mina'... to jakas pomyłka :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 39. Data: 2003-12-11 19:12:22
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Lia <L...@a...poczta.onet.pl> ihn
    news:1hozayui85oj7$.dlg@Lia.pyry.net: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > Nie, jestem realistką :)

    Ale po co wypowadzasz ja z błędu? ;o)

  • 40. Data: 2003-12-11 19:20:47
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-12-11 20:12:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Peter 'Mikolaj' Mikolajski* skreślił te oto słowa:

    > Ale po co wypowadzasz ja z błędu? ;o)

    Chwila słabosci... :)
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl