PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANIE O PRACE

  • 1. Data: 2003-12-07 13:09:27
    Temat: PYTANIE O PRACE
    Od: "KAROLA" <k...@w...pl>

    WITAM MAM PYTANIE JESTEM PRAWNICZKA A JUZ PRAWIE ROK SZUKAM PRACY .DWA LATA
    TEMU SKONCZYLAM STUDIA PRACOWALAM DO TEJ PORY W SADZIE I W KANCELARII RADCY
    PRAWNEGO ORAZ NA TARGACH POZNANSKICH
    ZNAM JEZYK ANGIELSKI NIEMIECKI ,SPRAWNA OBSLUGA KOMPUTERA, DOSWIADCZENIE
    ZAWODOWE.OBECNIE ROBIE KURS Z ZAMOWIEN PUBLICZNYCH.MOZE W KONCU KTOS ZECHCE
    MNIE ZARTUDNIC???? INETERSUJE MNIE TYLKO UMOWA O PRACE I GODNE WYNAGRODZENIE!!!
    ORAZ PRACA W POZNANIU I OKOLICACH.KAROLINA Z POZNANIA.TELEFON 0608846211.
    MAIL:k...@w...pl PROSZE O ODPOWIEDZI

  • 2. Data: 2003-12-07 13:18:47
    Temat: Re: PYTANIE O PRACE
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KAROLA" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    RADCY
    > PRAWNEGO ORAZ NA TARGACH POZNANSKICH
    > ZNAM JEZYK ANGIELSKI NIEMIECKI ,SPRAWNA OBSLUGA KOMPUTERA, DOSWIADCZENIE

    Uprzejmie wątpię w tę obsługę komputera. Proponuję znalezienie sobie dobrego
    kursu obsługi klawisza Caps Lock.

    Sigurd

  • 3. Data: 2003-12-07 13:44:48
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > RADCY
    >
    > Uprzejmie wątpię w tę obsługę komputera. Proponuję znalezienie sobie dobrego

    Prosze nie byc ironicznym i bezczelnym kurs z obsługi komputera nie jest mi
    potrzebny Szanowny Panie Sigurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Prosze lepiej zajac sie
    czyms innym niz weryfikowac moja pisownie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2003-12-07 13:48:36
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik k...@w...pl napisał:
> [...]
    > potrzebny Szanowny Panie Sigurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Prosze lepiej zajac sie
    > czyms innym niz weryfikowac moja pisownie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    za to kurs z Netykiety najwyrazniej jest Ci bardzo potrzebny

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2003-12-07 14:00:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze nie byc ironicznym i bezczelnym

    Wlasnie ty kotku wykazalas sie bezczelnoscia. Twój nr komórki zostal juz
    przekazany na pregierz, aby cie zaspamowac. Takiego niesympatycznego
    pracownika to na 5 lat bezrobocia a nie za godziwa pensje.
    Gudbaj

    --
    SQLwysyn

  • 6. Data: 2003-12-07 14:02:11
    Od: k...@w...pl

    > za to kurs z Netykiety najwyrazniej jest Ci bardzo potrzebny
    co Ty nie powiesz????? TOBIE Rowniez naucz sie pisac najpierw poprawniej
    ortografii a dopiero pozniej odpisywac na posty!!!!!

  • 7. Data: 2003-12-07 14:03:45
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    zajac sie
    > czyms innym niz weryfikowac moja pisownie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Po pierwsze, po tonie Twojej wypowiedzi nie dziwię się, że nie możesz
    znaleźć pracy. Zamiast zimnej kalkulacji unosisz się natychmiast
    emocjami W twoim zawodzie to chyba zła cecha.

    Po drugie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. To jest grupa, na
    której dyskutuje się o pracy a nie zamieszcza ogłoszenia o jej
    poszukiwaniu.

    Po trzecie, po takim poście nie dziwię się opiniom ludzi, którzy
    ubolewają nad tym, kto kończy studia wyższe, nawet tak trudne
    jak prawnicze.

    pzdr
    Gluestick

  • 8. Data: 2003-12-07 14:06:01
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

> [...]

    sie
    > czyms innym niz weryfikowac moja pisownie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Cóż... Przy takim podejściu, to nawet nie dziwię się, że szukasz pracy przez
    rok. Nie chciałbym być złym prorokiem, ale pewnie jeszcze trochę
    poszukasz...
    Ja bym Cię w każdym razie na pewno nie zatrudnił, myślę, że wiekszość tych,
    którzy czytają tę grupę, też nie.
    PS. Lekcja druga obsługi komputera: odpisując na post wycinamy niepotrzebne
    fragmenty.

    --
    Addy 2.0 (preview) - http://addy.home.pl

  • 9. Data: 2003-12-07 14:22:45
    Od: "KCH" <k...@a...waw.pl>

    > co Ty nie powiesz????? TOBIE Rowniez naucz sie pisac najpierw poprawniej
    > ortografii a dopiero pozniej odpisywac na posty!!!!!

    Polskie literki są pod prawym klawiszem [alt].

  • 10. Data: 2003-12-07 14:31:48
    Od: k...@w...pl

    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > widze ze chyba trafilam na zla grupe niusow
    zadalam konkretne pytanie a tu sto bezsensownych odpowiedzi sie pojawia
    prosze wiec nie odpowiadac na mojego posta bo to mija sie z celem
    przepraszam ze w ogole cos tu napisalam