PracaGrupypl.praca.dyskusjePYTANIE O PRACE › Re: PYTANIE O PRACE
    From: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PYTANIE O PRACE
    Date: Sun, 7 Dec 2003 15:03:45 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@pcp1n21.telpol.net.pl

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:462b.000000a2.3fd32ecf@newsgate.onet.pl...
    > Prosze nie byc ironicznym i bezczelnym kurs z obsługi komputera nie
    jest mi
    > potrzebny Szanowny Panie Sigurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Prosze lepiej
    zajac sie
    > czyms innym niz weryfikowac moja pisownie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Po pierwsze, po tonie Twojej wypowiedzi nie dziwię się, że nie możesz
    znaleźć pracy. Zamiast zimnej kalkulacji unosisz się natychmiast
    emocjami W twoim zawodzie to chyba zła cecha.

    Po drugie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. To jest grupa, na
    której dyskutuje się o pracy a nie zamieszcza ogłoszenia o jej
    poszukiwaniu.

    Po trzecie, po takim poście nie dziwię się opiniom ludzi, którzy
    ubolewają nad tym, kto kończy studia wyższe, nawet tak trudne
    jak prawnicze.

    pzdr
    Gluestick