PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Deutsche Banku › Re: PYTANIA DO "DARIO"
  • Data: 2006-07-12 13:19:07
    Temat: Re: PYTANIA DO "DARIO"
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:e92s9k$t8d$4@atlantis.news.tpi.pl...
    > clockworkoi wrote:
    <cut>

    > Niewolniczy kolego ... Neofeudalizm.

    Szczerze? Nie zauwazylem...

    > Wiesz gdzie ja mam taki wybor? Pewnie wiekszosc po zastanowieniu
    > przyzna mi racje. Komuchy tez mowili do dysydentow: nie podoba
    > sie ustroj to wolna droga (w jedna strone). To we wlasnym kraju
    > ludzie powinni miec prace i mozliwosci rozwoju!

    Maja, maja, nie wszyscy wprawdzie, ale nigdzie tak nie ma, ze kazdy ma
    prace. To wlasnie za komuny praca byla obowiazkiem. Na wolnym rynku jest
    dobrem, o ktore czasem trzeba zabiegac... To sie kapitalizm nazywa,
    rozumiesz... a ze z wilcza morda, coz... Fakt, ze na zachodzie wiecej osob
    ma szanse na prace akurat niczego tu nie zmienia, jeszcze 20 lat temu w
    Irlandii, do ktorej wszyscy teraz ciagna bylo podobnie. A co do ustroju - ja
    widze tu tylko jedna rade - zostan prezydentem i walcz o zmiane ustroju. Jak
    Lepper zostal ministrem, to ty tym bardzie mozesz cos osiagnac (zakladam, ze
    poziom prezentujesz wyzszy niz on) ;)