PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO... › Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    From: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Date: Mon, 29 Apr 2002 21:10:27 +0200

    Użytkownik "sebur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aajvtl$rjv$1@news.onet.pl...

    > mieszkam w spółdzielczym

    Masz prawo zarejstrowac w spoldzielczym. Musisz tylko zglosic w spoldzielni.

    > już widzę tych klientów....drzwiami i oknami...

    Yyyyyy... Klienci przychodza, zeby ogladac biuro, a w nim stol i krzesla?
    Nie otworzysz chyba kolejnego meblowego ani sklepu z wyposazeniem biur...

    > mop? baaaardzo śmieszne......

    Moze dla Ciebie. Dla mnie wcale. Praca jak kazda inna, nie hanbi. A na
    dobrze wykonywane uslugi porzadkowe znajdziesz klientow.

    > Nie po to się uczyłem, żeby teraz mopem wywijać

    No i typowe podejscie roszczeniowe. Nie po to sie uczylem, zeby wywijac
    mopem/myc samochody/nosic cegly/ukladac chipsy na polkach. Nie dziwie sie,
    ze z takim podejsciem jestes niezadowolony z zycia i tego, co masz, ze
    zazdroscisz ludziom, ktorzy zapracowali na to, na co zapracowali. Jezeli
    cale zycie zamierzasz byc zalezny od kogos, jezeli nie zamierzasz tego
    zmienic, nie chcesz zrobic nic w kierunku zmiany swojej sytuacji...
    Znam doktora informatyki. Z Ukrainy. Przyjezdza do Polski, ciezko pracuje na
    budowach. Ostatnio remontowal dach. Zrobil to naprawde dobrze. I wiesz co...
    Nie slyszalem, zeby narzekal. Jest zadowolony, ze moze pracowac, ze jest
    potrzebny, i ze ma z tego jeszcze kase. I to jego podejscie ma pzryszlosc,
    bo wierze, ze on jeszcze dojdzie do czegos. Wlasnie dlatego, ze nie narzeka,
    tylko robi, i kazdy problem rozwiazuje sam. Najlepiej jak potrafi.
    Skutecznie.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman