PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO PADLINA !!! › Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
  • Data: 2002-04-11 13:15:12
    Temat: Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:a941o3$cop$1@news.tpi.pl...
    > Znów bym musiał sie denerwować jak pracodawcy piszą że pracownicy są
    > niekompetentni, itd.
    > Może w Wawie kobieta nie chce się ruszyć tyłka, albo student olewa pracę
    > którą ma, ale niech
    > jeden z Was przyjedzie na Śląsk i zobaczy jak tu z pracą jest. Osobiście
    nie
    > znam przypadków żeby ktoś pracę
    > bił pasem a Wam się wydaje że pracownicy posadę maja gdzieś !!!
    > Są i czarne owce ale wśród pracodawców więcej, kombinują jak obejść
    podatki
    > i wyciulać pracownika, bo
> [...]

    Musze ci chyba przypomniec, glowna zasade dzialani przedsiebiorstw, jest ona
    bardzo prosta: maksymalizacja zysku. Jezli mi jako pracodawcy bedzie sie
    oplacalo wyzyskiwac "pracownikow" to bylbym glupcem tak nie robiac, ale y
    drugiej strony jezeli bardziej mi sie bedzie oplacalo dbac o nich to tez
    bede glupcem tak nie robiac.
    Trzeba zauwazyc ze firmy to nie instytucje harytatywne.
    To ze rynek pracy dzisiaj jest jaki jest powoduje, ze pracodawcy maja
    przewage nad wiekszoscia pracownikow(to wynika z prawa podazy i popytu), ale
    gdy bezrobocie spadnie, sytuacja zacznie sie diametralnie zmieniac.