PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO PADLINA !!! › Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
  • Data: 2002-04-10 22:58:32
    Temat: Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    Od: avanti <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kosminski napisał(a):

    > Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    fakt poglady troche nie z tej epoki!!!
    > Jak kiedyś dziecino skończysz szkołę i rodzice Cię przestaną
    > finansować, to może zmienisz trochę poglądy.
    Ja np koncze uczelnie i jestem troche przerazony, tym co sie dzieje na
    rynku pracy

    > Może wreszcie zwolniłoby się trochę miejsc pracy,
    czekam :)

    > dość często stykam się z niekompetencją pracowników różnych firm.
    Raczej nie generalizowalbym problemu, ludzie jednak w dzisiejszych
    czasach boja sie o prace; a takie przypadki to raczej rzadkosc - tak
    mi sie wydaje
    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof

    Pozdrawiam
    Tomasz

    ---
    Dramatyzm naszych czasów polega na tym, że głupota zabrała się za
    myœlenie.
    J. Cocteau