PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA >> Zdalna/Operator helpdesk › Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Date: Fri, 29 Apr 2005 12:59:22 +0200

    Re to: md5.pl [Fri, 29 Apr 2005 12:30:16 +0200]:

    > Oczywiscie :)

    Dzieki :)

    > Jak najbardziej.

    Zakladam, ze info na ten temat bedzie w "Jak to dziala?",
    wiec dalej sie nie dopytuje, cierpliwy czlowiek bede.

    > I tu sie rowniez musze zgodzic, ze wymaga dopracowanie.
    > Z przykroscia stwierdzam, ze przezylismy "maly" pad i
    > stracilismy troche swoich danych. W pierwszej kolejnosci
    > ratowalismy dane klientow, swoje zostawiajac na koniec.

    Bardzo sluszne podejscie. Ale wiesz co? Mi sie wydaje, ze
    taka informacja powinna sie znalezc na stronie glownej,
    moze w ciut bardziej oglednej formie -- dzieki temu tacy
    jak ja, wchodzac na nia, beda z gory wiedziec ze braki
    nie sa kwestia braku profesjonalizmu Waszej firmy, tylko
    przejsciowych trudnosci, ktore juz zminimalizowaliscie.

    Jesli podejdziesz do tego z glowa, to nie tylko ludzi nie
    zrazisz "padem", ale uzyjesz tego z korzyscia dla swojej
    firmy. No, to taka moja sugestia tylko... ;)

    > Ale odtwarzanie trwa, i mysle ze niedlugo bedzie komplet
    > informacji.

    No to daj znac jak juz bedzie. Serio. :)

    Kira