PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA OFEROWANA

  • 11. Data: 2004-06-19 02:28:00
    Temat: Re: PRACA OFEROWANA
    Od: "po_lcia" <p...@w...pl>

    A może zdobyliby trochę doświadczenia mderując ogłoszenia?!!!
    Chyba że każdy powinien się urodzić z co najmniej 25letnim
    doświadczeniem................

    Każdy kiedyś zaczynał coś robić pierwszy raz!!!

    polcia

  • 12. Data: 2004-06-19 07:49:32
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Dobra rada poza tym: wypowiadaj się człowieku w swoim imieniu
    > a nie wielu ludzi, bo Cię pytam od dwóch dni, gdzie te "wiele
    > osób" narzeka i nie chcesz mi podać choćby msg-id.

    Wiesz Dariuszu jaki jest Twoj problem ? Arogancja, wysokie mniemanie o
    sobie, totalny brak szacunku do blizej nie znanego sobie czlowieka. Poza
    oblataniem w muttach i unixach (co wbrew pozorom chyba nie jest cnota az
    takich rozmiarow, zeby kandydowac do miana bozyszcza tlumow) dobry moderator
    powinien charakteryzowac sie wysoka kultura osobista i trzymaniem
    skolatanych moderatorskich nerwow na wodzy.
    A na zadane pytanie sam sobie odpowiedz (proponuje archiwum plus odpowiednio
    sprecyzowane zapytanie do wyszukiwarki).
    To tyle

    Tomek

  • 13. Data: 2004-06-19 13:03:44
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
    > Wiesz Dariuszu jaki jest Twoj problem ? Arogancja, wysokie mniemanie o
    > sobie, totalny brak szacunku do blizej nie znanego sobie czlowieka.

    Hipokryzja, panie. EOT.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 14. Data: 2004-06-19 16:11:11
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Hipokryzja, panie. EOT.

    skoro tak to nazywasz ....

  • 15. Data: 2004-06-19 16:37:35
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wychodzi, jesli p.p.o spi po 2-3 dni, nie chce tu nikogo posadzac o zla
    wole
    > bo nie mialo by to wiekszego sensu) to od nich powinna wyjsc propozycja
    > rozwiazania tej sytuacji. Z tego co pisze w FAQ to jest ich dwoch - moze
    > koledzy dobiora sobie jeszcze jednego - dwoch pomocnikow i szybciej
    > rozladuja ruch. A jesli oni maja to gdzies (nie zwazajac na fakt, ze
    > naprawde wielu ludzi czyta p.p.o i czesto krew ich zalewa jak od 3 dni nie
    > pojawila sie ani jedna nowa oferta pracy) to powinni uderzyc sie w piers i
    > dac sobie spokoj. Takie jest moje zdanie.

    No pisz RFD zeby to zmienic miast marudzic przy kazdej okazji. Albo sie
    poddasz obowiazujacycm zasadom i procedurom, albo marudzeniem (ktore nakreca
    nastepnych marudzacych) sprowokujesz kogos do napisania RFD majacego na celu
    moderowanie _tej_ grupy, ktore jak tak dalej pojdzie zyska wystarczajace
    poparcie...

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 16. Data: 2004-06-19 17:34:55
    Od: jelen <j...@s...org>

    Piotr piszac na pl.praca.dyskusje wymodzil niestety takiego oto njuwsa:

    > Czy grupa pl.praca.oferowana MUSI być moderowana ?

    mysle, ze tak bo:
    bedzie duzo spamerow, ktorzy beda grupe zasmiecac:
    ogloszeniami bezwartosciowymi, reklamami, a nie ofertamni pracy, pytaniami
    ogloszenia pracy bylyby komentowane

    mysle, ze nie bo:
    zniecheca to pracodowcow/agencje do dawania ogloszen (stan obecny - dlugie
    czasy)
    liczba ofert chyba sie zmniejsza

    ale generalnie jestem na tak - bardzo chetnie pomoge w moderowaniu grupy
    jesli istnieje taka potrzeba
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 17. Data: 2004-06-21 07:29:13
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    witam,
    zgadzam sie w 100% czytam czasami odpow. na pytania jakieludzie wysylaja
    tutaj dot. praca.oferowana moderatorowi do wysokiej kultury osobistej
    naprawde daleko !!!!! az zal czytac czasami.... tez uwazam ze ta gr jest zle
    moderowana:(((((((

    pzdr.
    zymla

  • 18. Data: 2004-06-21 10:53:15
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Pierote wrote:
    > Nie uwazacie ze tego admina z grupu praca.oferowana trzeba kopnac w dupe i
    > wypiepszyc..jak to jest ze ostatnie ogloszenia sa z 16 a i one byly wysylane
    > wczesniej chyba cos jest nie tak co mozna z tym zrobic ktos ma jakies
    > pomysly ? doswiadczenie w takich sprawach ?

    Uwazamy, ze nalezy przeczytac archiwum grupy ZANIM cokolwiek sie na niej
    napisze.
    Ten temat jest walkowany od dosc dawna.
    --
    Robert Jaskula

  • 19. Data: 2004-06-21 14:12:34
    Od: "rado" <r...@o...pl>

    Witam
    Przestańcie naskakiwać na tych moderatorów nie widzicie jak oni są zapracowani aż
    całą JEDNĄ OFERTĘ przepuścili, należy się cieszyć bo aż cała JEDNA OSOBA znajdzie
    pracę miejmy nadzieje że będzie to osoba z ppo i nie będzie to MODERATOR!

    Ciekawe gdzie moderatorzy szukali pracy?? Może podpowiedzą szukającym na ppo.

    Teraz moja oferta DAM PRACE korepetytorowi z ActionSciptu nie ukaże się już nigdy,
    szkoda bo sesja się kończy i może bym się jeszcze czegoś nauczył! No ale zostaje mi
    się cieszyć że jest jeszcze sesja wrześniowa;)

    Pozdrawiam rado.