PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA OFEROWANA › Re: PRACA OFEROWANA
    From: "rado" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACA OFEROWANA
    Date: Mon, 21 Jun 2004 16:12:34 +0200

    Witam
    Przestańcie naskakiwać na tych moderatorów nie widzicie jak oni są zapracowani aż
    całą JEDNĄ OFERTĘ przepuścili, należy się cieszyć bo aż cała JEDNA OSOBA znajdzie
    pracę miejmy nadzieje że będzie to osoba z ppo i nie będzie to MODERATOR!

    Ciekawe gdzie moderatorzy szukali pracy?? Może podpowiedzą szukającym na ppo.

    Teraz moja oferta DAM PRACE korepetytorowi z ActionSciptu nie ukaże się już nigdy,
    szkoda bo sesja się kończy i może bym się jeszcze czegoś nauczył! No ale zostaje mi
    się cieszyć że jest jeszcze sesja wrześniowa;)

    Pozdrawiam rado.