PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Date: Thu, 7 Oct 2004 08:43:34 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@cis29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "wojtek" <g...@z...pbz> napisał w wiadomości
    news:ck0r14$2rc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > tak trudne do zrozumienia,ktoś kto oferuje prace w branży IT nie wie co
    > to jest usenet,żal mi jego pracowników

    Kobietka pracujaca w kadrach nie musi znac usenetu i kodowania.

    > debilni to sa pracodawcy (bez obrazy) a nie zasady

    ?? mozesz uzasadnic?

    > no i to jest sedno sprawy,ale są też poważni pracodawcy którzy widząc
    > reklamy viagry nie będą zamieszczali tam ogłoszeń

    Dlatego moderacja powinna polegac na odfiltrowaniu spamu a nie na wyrzucaniu
    postow, ktorych autor nie bedac informatykiem, nie wiedzial co oznacza
    magiczny skrot FAQ itp.

    Od jakiegos czasu, gdy nie ma mojego ulubionego, bylego moderatora grupa ta
    stala sie dostepna TYLKO dla osob, ktore chociaz troche znaja specyfike
    internetu, uzywane skroty i techniczne okreslenia.

    Skad wiem? Ostatnio szkolilam kadrowa z mojej firmy. Kobietka z wyzszym
    wyksztalceniem, prawnik, niestety, nie zna Internetu, trzeba bylo jej
    tlumaczyc od podstaw, zapisywac na kartce i przeslac jeszcze opis krok po
    kroku co nalezy zrobic, bez dziwnych skrotow i technicznych wyrazow.

    Problem w tym, ze nie kazdy ma w firmie informatyka, ktory wyjasni co to
    kodowanie, FAQ, UTF i kupa innych smiesznych slowek i skrotow, ktore az
    wylewaja sie z FAQ.

    I w ten to wlasnie sposob ludzie przestana korzystac z tej grupy.

    Ja przestalam w momencie, gdy mialam podawac pelne dane mojej firmy. Nie
    zalezy mi na tym, zeby konkurencja zaczela sledzic moje poczynania. Wiec ja
    sledze pps i w ten sposob zdobywam wspolpracownikow. Co prawda wymaga to ode
    mnie nieco wiecej wysilku, ale przynajmniej nikt nie lamie moich
    podstawowych praw.

    Kania