PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
  • Data: 2004-10-06 12:27:44
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t4163d949i6bb0n3e8%sal@hell.hell.pl...

    > Więc zmień serwer, skoro Twój Cię okłamuje.

    > Tak tak. Każdy powód jako usprawiedliwienie jest dobry.

    > Zapoznałeś się z FAQ? Dziękuję.

    > Lub np. zapewne ze względu na zupełny nieistotny brak informacji o formie
    > zatrudnienia, prawda?
    >
    > Ergo - nie dość, że próbujesz grupowiczom wmówić, że ogłoszenia się nie
    > ukazją, to jeszcze próbujesz się usprawiedliwiać, zamiast zerknąć
    > chociażby
    > do FAQ.
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    Wiesz co koleś daj sobie spokój już z tym moderowaniem.
    Jak była automoderacja było naprawdę OK.
    A twoje idiotyczne tłumaczenia i ciągłe odsyłanie do FUCK'a może się
    znudzić.
    PPO jest dla pracodawców i dla szukających pracy a nie dla jakiegoś
    Maciuszko.
    A jak cię wkurwia mój osąd to przestań się tym zajmować i propaguj zdjęcie
    moderacji z grupy, która przy 18% bezrobociu może pomóc niejednemu
    człowiekowi w znalezieniu zajęcia aby zarobić na swoje utrzymanie. Jak tego
    nie rozumiesz to nie powinieneś się na tematy PPO wypowiadać.
    Kiedyś też był taki ustrój gdzie dużo rzeczy było zabronionych, np handel
    dolarami i co ? teraz się z tego śmiejemy. I z tej idiotycznej moderacji też
    za jakiś czas kiedy ona zniknie też się wszyscy będą śmiali: PO CO ONA BYŁA.
    Po lekturze twoich wcześniejszych wypowiedzi jakoś widzę, że Ty jakoś
    niemyślący jesteś. Dla Ciebie wykładnia to FUCK grupy PPO. Może czas
    zmądrzeć.
    To takie moje przemyślenia, a jak czujesz się urażony to pomyśl czemu
    takie głosy jak moje tu się pojawiają.

    --
    i tak pozdrawiam
    pawelWN