PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-03 09:49:30
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdqvk3up5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...

    > Dlaczego uwazasz za demagogie wykazanie, ze pozorna nieduza ilosc 10
    > ogloszen w jednym "rzucie" w troche wiekszym ujeciu czasowym (nawet 40
    > tygodniowo) nie jest juz tak maloznaczna.
    > Czy uwazasz podwyszke o 1 zl na godzine za nieistotna?
    >
    > Uwazam, ze wlasnie twoja wypowiedz jest demagogiczna.

    No, ale ja przecież tylko poszedłem Twoją drogą rozumowania. Pokazałem
    jeszcze większe ujęcie czasowe. Widzisz, te wszystkie zabiegi albo
    agregacyjne (żeby zawyżyć) albo dzielące na małe dawki (żeby zaniżyć coś w
    oczach odbiorcy) są z tego samego worka.

    "Dostęp do 100 kanałów za jedyne 2 złote dziennie" (czyli 60 miesięcznie)
    "Z naszą krajalnicą za jedyne 134.99 pln w ciągu roku zaoszczędzisz 6 godzin
    na krojeniu chleba" (czyli 1 minutę dziennie)
    "Rocznie 2080 ogłoszeń nie trafia na grupę przez złe kodowanie".

    Widzisz podobieństwo?

    Sigurd
    PS. Że nie wspomnę, że zręcznie zamanipulowałeś - ostatni rzut ogłoszeń był
    za dwa dni...