PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-03 19:53:23
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Sep 2004 09:07:46 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote in article <0t41383329i401bn3e8%sal@hell.hell.pl>:

    > Użytkownicy grupy. Wymóg taki istniał w FAQ jeszcze zanim ja zacząłem mieć
    > coś wspólnego z moderowaniem ppo.

    To zdumiewające. Skąd wziął się akurat u grupowiczów ppo/ppd taki
    bezprecedensowy funadamentalizm? :-o Oczywiście nie omieszkam pogooglać
    za tym, ale gdybyś mógł podrzucić jakieś słowa kluczowe (oprócz ,,FAQ''
    i ,,charset'', które, obawiam się, spowodują wyszukanie ton
    ,,pyskusji''), byłabym wdzięczna (modem na łączu radiowym nie bardzo
    sprzyja długim poszukiwaniom on-line).

    > Zresztą wystarczy zerknąć w archiwum - ostatnie zmiany w FAQ były
    > wprowadzone po dyskusji na grupie, za namową użytkowników.
    > Niestety starałem się zacząć tego typu dyskusję tutaj (ponieważ wbrew temu
    > co myśli wielu nie jestem 'bezmózgim automatem') niestety za każdym razem
    > przeradzała się ona w 'pyskusję'.

    Niestety ;)

    > Dzisiaj zrobiłem mało statystykę i po wykreśleniu warunku o kodowaniu
    > przeszłoby na grupę ok. 10 ogłoszeń więcej.

    10 potencjalnych miejsc pracy...

    > Reszta niestety (z błędnym kodowaniem) odpadłaby na pozostałych warunkach
    > FAQ, które zostały do FAQ wprowadzone (lub tam były) po dyskusjach na ppd.

    Na Twoim miejscu zrobiłabym głosowanie na grupie nad tym, czy brak
    deklaracji charsetu powinien być powodem odrzucania postingów. Zero
    dyskusji, tylko pytanie, termin, podliczenie głosów. W przypadku
    podtrzymania tego (niewątpliwie kontrowersyjnego) wymogu -- link do
    postingu z wynikami w FAQ.

    Nina
    --