PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-03 10:00:42
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 11:49:30 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > No, ale ja przecież tylko poszedłem Twoją drogą rozumowania. Pokazałem
    > jeszcze większe ujęcie czasowe. Widzisz, te wszystkie zabiegi albo
    > agregacyjne (żeby zawyżyć) albo dzielące na małe dawki (żeby zaniżyć coś
    > oczach odbiorcy) są z tego samego worka.
    > "Dostęp do 100 kanałów za jedyne 2 złote dziennie" (czyli 60 miesięcznie)
    > "Z naszą krajalnicą za jedyne 134.99 pln w ciągu roku zaoszczędzisz 6
    > godzin
    > na krojeniu chleba" (czyli 1 minutę dziennie)
    > "Rocznie 2080 ogłoszeń nie trafia na grupę przez złe kodowanie".
    > Widzisz podobieństwo?
> [...]

    Na sile starasz sie uzasadnic swaja wypowiedz o setkach tysiecy postow w
    skali stu lat.
    Uwazam twoja wypowiedz naprawde za nieuprzejma i nie wnoszaca nic
    merytorycznego do dyskusji.
    Jesli wolisz ogarniac mniejsze cykle czasowe, to 40 ofert pracy tygodniowo
    zwlaszcza dla osoby bezrobotnej to jest bardzo duzo.
    Przy okazji, jesli podalem , ze ogloszenia pojawiaja sie 4 razy
    tygodniowo, to jakby nie patzrac nie ma inej mozliwosci, niz zeby czesc
    ukazywala sie wlasnie co dwa dni.
    Przypominasz mi teksty z kabaretu Laskowika, gdzie traktor nie mial
    jednego kola, ale nalezalo mowic, ze ma az trzy.