PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-03 19:37:08
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 03 Sep 2004 08:52:39 GMT, Piotr Neil Gawronski
    <rhWZc.24495$k4.475745@news1.nokia.com>:

    > No... chyba miało polskie znaki. Także robi się ciekawie :)

    Akurat FAQ TS-a polskich znaków nie ma. Ale niech żywi nie tracą nadziei
    i zajrzą tu:

    ...a ujrzą równie szacowny (choć nieco mniejszej wagi) document,
    wysyłany na pl.answers nie przez żadnego lamera-ałtlukowca, a przez
    samego Rafała Maszkowskiego, a mianowicie FAQ: ,,Witamy w pl.answers''.
    W owym FAQ polskie znaki występują nader licznie, a deklaracji kodowania
    brak.

    BTW :))) Śmiech pusty mnie ogarnia, jak pomyślę, ile widziałam połajanek
    i gromów słanych pod adresem biednych ałtlukowców-bez-charsetu. Jak
    widać, bezcharsetowość jest grzechem tylko u ałtlookowców (i tylko na
    jednej grupie -- śmiertelnym). Jak ktoś jest adminem, to brakujący
    charset nie znaczy więcej, niż pył u jego stóp...

    Nina
    --