PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Date: Thu, 2 Sep 2004 19:36:48 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl
    <ch4157$4qm$1@atlantis.news.tpi.pl> <ch42cr$207$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ch5bfg$6gn$1@korweta.task.gda.pl> <ch63o6$8gm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@6...233.223.195-ip-bimap.salsa.pl>
    <ch7hqu$dtb$1@news.onet.pl> <opsdpmfx0y4iukdk@krzysztofc>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdpmfx0y4iukdk@krzysztofc...

    > Napisalem w trzech postach moj pomysl na nowa grupe.
    > Niestetym, nie czuje sie mocny na tyle, zebu przygotowac sie z takiego
    > tematu, poniewaz jest to raczej dosyc nietypowe i wymaga troche wiedzy
    > na temat jakie mechanizmy mozna wykorzystac do publikacji
    > niemoderowanych z ppo na innej grupie. Nie wystarczy samo napisanie
    > "co" , trzeba niestety troche wspomniec "jak". Jak sie posle RFD z
    > poboznym zyczeniem bez realnej sugesti jak to rozwiazac - to lepiej
    > nic nie posylac. dlatego wlasnie ucieszylem sie z twojej propozycji,
> [...]

    A nie, to muszę sprostować: nie mam zielonego pojęcia o metodach
    moderowania. Zresztą, ja już sam nie wiem, czego malkontenci chcą - bo
    wydawało mi się, że po prostu zdjęcia moderowania z grupy. Potem przez
    moment myślałem, że stworzenia drugiej grupy, niemoderowanej.
    Aktualny pomysł nieco moją wiedze przerasta.
    A swoją drogą, do grupy moderowanej potrzeba moderatora. Masz kandydata? Bo
    nie wiem, czy do takiej propozycji zgłosiliby się obecni moderatorzy.

    Sigurd