PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-02 18:36:54
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Bez sensu. Zreszta rowniez nie do obronienia na png jako niepotzrebne
    > uzupelnienie-konkurencja juz istniejacej w hierarhii pl grupu ogloszen
    > o pracy.

    O rany... a grupa niemoderowana, na którą trafiałyby automatycznie posty
    wysłane na ppo, to czym przepraszam by była jak nie konkurencją? Już nie
    mówiąc o tym, że przecież nie można *zabronić* komuś napisania posta na
    grupę niemoderowaną inaczej niż przez postawienie cancelbota. To co
    proponujesz, to właśnie grupa niemoderowana z dodatkowym ficzerem-
    wypełniaczem w postaci robienia kopii postów z ppo.

    W mojej opinii udowodnienie przed Wysoką Radą p.n.n-g przydatności takiego
    "tworu" jest nierealne (aczkolwiek takowa próba może być i ciekawa, i
    zabawna :). Tym bardziej, że przy okazji trzeba by było udowodnić
    nieprzydatność grupy moderowanej, a to spowodowałoby, że trzeba by było się
    zastanowić nad jej usunięciem, a więc i powrotem do kółeczka pod tytułem
    zmiana statusu grupy ppo na niemoderowaną. :)

    --
    Wojciech Bańcer