PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-02 18:03:27
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdpoapw24iukdk@krzysztofc...

    > Potem przez
    >
    > Bez sensu. Zreszta rowniez nie do obronienia na png jako niepotzrebne
    > uzupelnienie-konkurencja juz istniejacej w hierarhii pl grupu ogloszen o
    > pracy.

    pl.soc.seks i pl.soc.seks.moderowana, to mi się nasunęło natychmiast, nie
    wiem, czy są jeszcze inne przykłady. Nie czytam tych grup, ale podejrzewam,
    że jest to podobny schemat - podział na tych, którzy chcą rozmowy/ogłoszenia
    "elitarne", i tych, którzy chcą "wszystko, nawet jeśli spora część to
    śmieci".

    Sigurd