PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Date: Thu, 02 Sep 2004 19:20:11 +0200
    <ch4157$4qm$1@atlantis.news.tpi.pl> <ch42cr$207$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ch5bfg$6gn$1@korweta.task.gda.pl> <ch63o6$8gm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@6...233.223.195-ip-bimap.salsa.pl>
    <ch7hqu$dtb$1@news.onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 18:26:41 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:opsdo8prso5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...

    > eeee, to o mnie?
    > Nie, ja nie narzekałem, że ja Wam chcę rfd napisac, a Wy nie chcecie.

    hmmm....cytat:
    "zaoferowałem się, że za nich napiszę RFD, skoro sami
    nie potrafią zastosować się do prostego schematu. Odzewu brak"

    > Ja narzekałem, że potraficie tylko bezproduktywnie narzekać, a sami nie
    > potraficie prostego dokumentu stworzyć. A jak sie znajdzie ktoś, kto się
    > ulituje i chce go za Was stworzyć, to dalej wolicie narzekać.

    Napisalem w trzech postach moj pomysl na nowa grupe.
    Niestetym, nie czuje sie mocny na tyle, zebu przygotowac sie z takiego
    tematu, poniewaz jest to raczej dosyc nietypowe i wymaga troche wiedzy na
    temat jakie mechanizmy mozna wykorzystac do publikacji niemoderowanych z
    ppo na innej grupie. Nie wystarczy samo napisanie "co" , trzeba niestety
    troche wspomniec "jak". Jak sie posle RFD z poboznym zyczeniem bez realnej
    sugesti jak to rozwiazac - to lepiej nic nie posylac. dlatego wlasnie
    ucieszylem sie z twojej propozycji, poniewaz wcale nie uwazam tego akurat
    RFD za proste. A mam wrazenie, ze albo sie troche znasz na sprawach
    serwerowo newsowych, albo obracasz w kregach z ktorych mozesz uzyskac
    jakac podpowiedz.
    Ja sie tylko domyslam, ze do moderowania uzywa sie prawdopodobnie
    przez serwer o nazwie hell.pl ale jakie toto ma mozliwosci to juz nie mam
    pojecia. Na pewno sprawe wspomoc by musial typowy programista - nie jestem
    nim.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##