PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    From: "SoPolTrad" <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Date: Wed, 1 Sep 2004 10:45:07 +0200

    Użytkownik "Kamil Jarzynowski" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ch4157$4qm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Po prawdzie jako pracownik preferuje dostac oferte ze zlym kodowaniem
    > niz jej nie dostac. Rozszyfruje sobie najwyzej krzaczki.

    Wlasnie. Chcialem napisac dokladnie to samo. Napisalem bez ogonkow, wlasnie
    po to, by uniknac problemow z kodowaniem. Napisalem co sie dalo, zeby
    przeszlo, spieszylo mi sie, chcialem nawiazac kontakt z paroma osobami
    bieglymi w temacie. Mam konkretne zlecenie, mam rynek do rozwiniecia z
    interesujacym potencjalem, nie pierwszy juz raz powolnosc funkcjonowania PPO
    albo blokowanie z przyczyn naprawde bez znaczenia spowodowaly, ze do niczego
    ta grupa mi sie nie przydala.
    Moze odrobina pragmatyzmu? Zamiast rzucania klod pod nogi? Wybitni teoretycy
    czystych regul netu?

    Maciek Marchewczyk