PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-01 08:25:36
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Neil Gawronski wrote:

    > Słusznie. A ogłoszenie wysłałeś pewnie z prawidłowym kodowaniem?

    Po prawdzie jako pracownik preferuje dostac oferte ze zlym kodowaniem
    niz jej nie dostac. Rozszyfruje sobie najwyzej krzaczki.

    Moze zalozyc grupe pl.praca.oferowana.niemoderowana, gdzie trafialyby
    wszystkie oferty, a z tamtad na pl.praca.oferowana moderator kopiowalby
    oferty zaakceptowane.
    Ci ktorzy nie chca przebijac sie przez oferty pracy dla sprzedawcow
    bezposrednich i sporadyczne 2-postowe dyskusje, czytaliby normalna
    grupe, ci ktorzy chca szybko i wszystko czytaliby wersje niemoderowana.

    Albi