PracaGrupypl.praca.dyskusje › POMOCY!!!!!!!

  • 1. Data: 2006-02-20 08:49:23
    Temat: POMOCY!!!!!!!
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    Ktos z Was moze wie cos wiecej na temat testów z wiedzy o społeczenstwie do
    policji???? Przejrzałem pytania i doznałem takiego lekkiego szoku jak
    by...miał ktos do czynienia z tym testem?I jak wrazenia po tescie z wf?

  • 2. Data: 2006-02-20 09:06:40
    Temat: Re: POMOCY!!!!!!!
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kacper W. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ktos z Was moze wie cos wiecej na temat testów z wiedzy o społeczenstwie do
    > policji???? Przejrzałem pytania i doznałem takiego lekkiego szoku jak
    To moze podaj przykladowe pytania ktore Cie zszokowaly?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-02-20 09:44:51
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    Deklaracja Schumana stała sie podstawa rozpoczecia rokowan,ktore doprowadziły
    do podpisania:

  • 4. Data: 2006-02-20 10:47:45
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kacper W. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Deklaracja Schumana stała sie podstawa rozpoczecia rokowan,ktore doprowadziły
    > do podpisania:
    trzeba bylo strzelac (a,b,c) czy napisac samemu? Bo mi sie cos kojarzy
    ze deklaracja schumana powiazana jest z powstaniem poprzedniczki EWG -
    europejskiej wspolnoty wegla i stali czy jakos tak
    Byl to chyba traktat rzymski albo paryski - nie pamietam, bo ciagle mi
    sie myla

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-02-20 11:11:43
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    sa to trzony pytan i trzeba je dokonczyc np .Ministrowie mogą wydawac:(wsumie
    wiele moga wydawac ale nie wiemy konkretnie co).alboCzłon normy prawnej
    wyznaczaj uprawnienia badz obowiązki adresatów to: alboelementem normy prawnej
    moze byc sankcja.Stanowi ona: ufff troche to dla przyszłego policjanta zbyt
    skomplikowane.

  • 6. Data: 2006-02-20 11:13:52
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    : alboelementem normy. ups niezadziałała spacja...

  • 7. Data: 2006-02-20 22:52:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 20 Feb 2006 12:11:43 +0100, "Kacper W." <a...@o...pl> wrote:

    >sa to trzony pytan i trzeba je dokonczyc np .Ministrowie mogą wydawac:(wsumie
    >wiele moga wydawac ale nie wiemy konkretnie co).

    W tym wypadku chodzi oczywiście o możliwość wydawania pieniędzy
    pochodzących z budżetu państwa :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 8. Data: 2006-02-21 12:55:06
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    > sa to trzony pytan i trzeba je dokonczyc np .Ministrowie mogą
    wydawac:(wsumie
    > wiele moga wydawac ale nie wiemy konkretnie co).

    Nie tak wiele
    Mogą wydawac tylko rozporządzenia do ustaw i ewentualnie objaśnienia do tych
    rozporządzeń czyli interpretacje