PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana warunków pracy - kwestia wynagrodzenia

  • 1. Data: 2006-02-19 13:11:59
    Temat: zmiana warunków pracy - kwestia wynagrodzenia
    Od: "AlexanderGreat" <a...@i...pl>

    Witam

    Pracuję w budżetówce, konkretnie w Urzędzie i mam pytanie związane czysto z
    warunkami umów o pracę i z związanym z tym wynagrodzeniem.
    Zatrudniona jestem w gopodarstwie pomocniczym, który świadczy usługi dla
    Urzędu na polu informatycznym.
    Swego czasu kilku pracowników zostało przejętych na etat inspektorów przez
    Urząd, ale zajmują się nadal informatyką dla Urzędu - Urząd jest ich
    pracodawcą.
    Zmiana dla nich była korzystna z punktu widzenia wynagrozenia, które było
    conajmniej 1,5x wyższe niż w naszym gospodarstwie pomocniczym.
    Obecnie po zmianach nowej "władzy", podjęto prawdopodobnie (zaznaczam że
    rozmowy trwają) decyzję o ich cofnięciu do gospodarstwa pomocniczego.
    W związku z tym mam pytanie, czy przejdą wg. Was z zarobkami wyższymi,
    pomimo że wykonują dokładnie to samo i te same kwalifikacje posiadają, czy
    będą musieli się dostosować do naszych kryteriów ?
    My posiadamy własną księgowość, kadry i politykę płacową a pieniądze za
    świadczone usługi otrzymujemy od Urzędu.
    Pytanie brzmi czy im zmienią się warunki na nasze, bo moim zdaniem to jest
    zmiana pracodawcy, przedtem rozwiązywali z nami umowy i zawiązywali nowe z
    Urzędem. Chyba że przejdą za porozumieniem stron, ale nie wiem czy tak może
    być ?
    Pytanie swe kieruję ze wzgledu na waśnie które już były i mogą być z tym
    związane, czyli kwestia wynagrodzeń, w Urzędzie wyższych niż w
    gospodarstwach pomocniczych.
    Proszę o wypowiedzi jak to jest z punktu widzenia kodeksu pracy i ogólnie
    prawnego, kto zyska i czy zyska a kto straci ?

    Dziękuję
    AP

  • 2. Data: 2006-02-20 16:49:50
    Temat: Re: zmiana warunków pracy - kwestia wynagrodzenia
    Od: "AlexanderGreat" <a...@i...pl>

    Czy może ktoś odpisać co w tej materii się może wydarzyć, oczywiście w
    kwestii wynagrodzeń w oparciu o kodeks pracy ?

    AP