PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT 37 poz. 116

  • 1. Data: 2014-01-23 15:10:28
    Temat: PIT 37 poz. 116
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dlaczego w tej pozycji nie mogę wpisac kwoty z PIT 11, zaniża mi wartość w
    tej komórce... czemu?

  • 2. Data: 2014-01-24 17:55:08
    Temat: Re: PIT 37 poz. 116
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 23 Jan 2014 15:10:28 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

    >dlaczego w tej pozycji nie mogę wpisac kwoty z PIT 11, zaniża mi wartość w
    >tej komórce... czemu?

    Suma kwot z poz.116 i 117 nie może przekroczyć kwoty z poz.115.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 3. Data: 2014-01-24 18:43:54
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dzięki, no to jak mam się rozliczyć, pracowałem 3 miesiące po czym jebany
    tusk mnie wywalił i teraz dostałem pita, przepisuje pozycje do programu a on
    robi takie cuda, znaczy co mam teraz zrobić?

  • 4. Data: 2014-01-24 22:42:19
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-01-24 18:43, inny punkt siedzenia... pisze:
    > dzięki, no to jak mam się rozliczyć, pracowałem 3 miesiące po czym
    > jebany tusk mnie wywalił i teraz dostałem pita, przepisuje pozycje do
    > programu a on robi takie cuda, znaczy co mam teraz zrobić?

    Może zleć to jakiemuś konsultantowi z big 5?

    P.S. Chłopie, wylewasz żale na wielu forach do całego świata, a masz
    problemy ze zrozumieniem krótkiego komentarza typu
    Suma kwot z poz.116 i 117 nie może przekroczyć kwoty z poz.115.

    Może zmień trochę spojrzenie na świat i na siebie?
    Będziesz mniej rozgoryczony a i z czasem problemów będzie mniej
    bo jak się zacznie szukać przyczyn niepowodzeń tam gdzie one naprawdę są
    to i radzić sobie z nimi będzie łatwiej.

  • 5. Data: 2014-01-24 23:03:12
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nie rób z siebie głupka, pytałem jak to wypełnić... przy moim przypadku...

  • 6. Data: 2014-01-25 17:24:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 24 Jan 2014 23:03:12 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

    >nie rób z siebie głupka, pytałem jak to wypełnić... przy moim przypadku...
    Przepisać stosowne kwoty w odpowiednie miejsca.
    My nie wiemy jakie masz kwoty więc nie możemy Ci pomóc.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 7. Data: 2014-01-25 17:32:45
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a może ja bym Wam podał te kilka pozycji, wpisali byście do programu i sami
    ocenili?

    PIT11:
    Przychód (pole 25): 4430
    Koszty uzyskania przychodów (pole 26): 309
    Dochód (pole 27): 4120
    Zaliczka pobrana przez platnika (pole 29): 251

    Skladki na ubezpieczenia spoleczne (pozycja 66): 607
    Skladki na ubezpieczenia zdrowotne (pole 68): 289

    je

  • 8. Data: 2014-01-25 17:32:59
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    je

  • 9. Data: 2014-01-25 17:36:05
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jeśli wpiszę te dane w odpowiednie pola PIT37, to obniża mi Składki na
    ubezpieczenie zdrowotne do 76 pln... ogólnie to przez to pojawia mi się
    NADPŁATA 200 pln... no i wiadomo ;o), a raczej nie wiadomo ;o)...

  • 10. Data: 2014-01-25 20:32:17
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-01-25 17:32, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    >
    > Skladki na ubezpieczenia spoleczne (pozycja 66): 607
    > Skladki na ubezpieczenia zdrowotne (pole 68): 289

    Dalej podtrzymuję moje zdanie:
    Może zleć to jakiemuś konsultantowi z big 5?
    Może przeczytaj uważnie instrukcję wypełniania PIT-37 i uwagi przy
    poszczególnych rubrykach?

    Tip: Na PIT-11 jako kwotę podatku masz podaną kwotę już obniżoną o skł.
    zdrowotne, na PIT-37 jako kwotę podatku w poz. 115 wpisujesz pełną kwotę
    (sam ją wyliczasz jako % od (przychód - koszty uzyskania - składki na
    ubezp. społeczne) - kwota wolna.
    Nie wpisujesz tam podatku z PIT-11.