PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: "TS" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: Fri, 3 Jan 2003 21:55:55 +0100
    Sender: t...@o...pl@testsa30.testsa.com
    <atko4g$a2e$15@news.onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <atlppq$f1f$1@news.onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <atnbuo$lsj$2@news.onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <ato599$jvq$1@news.onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <atqfd8$nf6$1@news.onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <atvali$abq$1@news.onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <aud6d7$8tl$1@news.onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <audrvo$64e$1@news.onet.pl> <X...@1...0.0.1>
    <auq0un$1jr$1@sunflower.man.poznan.pl> <X...@1...0.0.1>

    > No wlasnie problem polega na tym, ze Adam chce zniesc demokracje i
    > przywlec ich prawa do nas. Bedziemy monarchia:) Az boje sie zapytac, kto
    > bedzie krolem.

    No chyba nieco nadinterpretujesz. On tylko uważa, że demokracja nie jest
    systemem idealnym.
    Monarchia też ma swoje zalety, zwłaszcza jak się jest królem :-)

    > Ale my nalezymy do innego kregu kulturowego i chyba sam przyznasz, ze
    > stawianie nam za wzor Arabii Saudyjskiej czy Emiratow jest pomyslem
    > chybionym. Nie tylko ze wzgledu na to, ze gdyby nie ropa to pewnie dalej
    > biegali by z dzidami i jezdzili na wielbladach.

    Zależy w jakim zakresie stawia się ich za wzór. Znajdą się dziedziny, w
    których ich kultura i obyczaje są "mądrzejsze" od naszych. A swoją drogą, co
    złego jest w bieganiu z dzidami i jeździe na wielbłądach?

    > No jak wyzej.

    Chodziło przecież o przykładu kraju w którym stosowane są konkretne
    rozwiązania, a nie przykład kraju, w którym wszystko jest idealne. I taka
    była odpowiedź.

    > No dobra. Jest i co z tego wynika. Przyklad do nasladowania, bo w domysle
    > o to mi chodzuilo. Chyba zypelnie nie trafiony.

    Ależ trafiony. Nikt przecież nie mówi, aby naśladować wszystko.

    > Prawem do posiadania wlasnych pogladow? U nas to nie jest karalne.

    Pozostaw więc to samo prawo innym kulturom.

    --
    Pozdrawiam