PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-03 08:14:28
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    W zasadzie bedzie troche off-topic

    Oczywiscie na samym poczatku duzo uznania dla determinizmu i dazenia do celu.
    Niemniej jednak przypomina mi sie moj kolega z czasow szkolnych.

    W zasadzie mial zawsze troche ciezko w zyciu (rodzice poczciwi ludzie, troche
    ubodzy, ale poczciwi) i w sumie wielu by ta bieda zmeczyla, tak jak czesc
    ludzi, ktorzy sie tu wypowiadaja. I pewnie popadl by w marazm, ale sie
    postaral, znalazl to czego brakowalo innym i jakos wyszedl na swoje (na szkole
    nie mial czasu, a szkoda, bo kumaty gosciu i pewnie bez problemu obronilby
    doktorat). Calkiem niezle mu to wychodzilo, to dbanie o siebie. Dobrze platna
    praca, calkiem fajna zona, naprawde niezle mu sie wiodlo. I pamietam jak kiedys
    mnie zaskoczyl ... Powalil mnie na kolana. Pilismy wodke. On lekko upity mowi
    mi tak ...

    - Wiesz co ... mam pijacy problem ...
    - Jaki ... ?
    - Mam w zasadzie wszystko ... dom, prace i zone i kupuje samochod ..
    - No fakt - mowie - a gdzie ten problem ?
    - W butach
    - Masz problem z rozmiarem? - pytam, bo facet mial nogi jak kajaki
    - Nie ... mam problem ze sloma

    Michal